پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس کاری به ظاهر نشدنی را انجام دادند و اگر با پیروزی در بازی با گسترش فولاد، کار به روز آخر بکشد، مثل آب خوردن قهرمان خواهیم شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی کریمی روز سه‌شنبه با حضور در محل تمرین پرسپولیس در گفت‌وگویی با سایت رسمی این باشگاه و بازیکنان این تیم اظهار داشت: برای اینکه آب و هوایی عوض کنم و برایم تجدید خاطرات شود، تصمیم گرفتم به تمرین پرسپولیس بروم و خوشحال شدم که در جمع اعضای تیم حضور پیدا کردم. البته با بعضی بچه‌ها که همبازی بودیم و افتخار داشتم که در کنار آقا کریم (باقری) بازی کنم.

وی در جمع بازیکنان پرسپولیس نیز گفت: پس از شرایطی که در ابتدای فصل برای پرسپولیس رقم خورد، بسیاری می‌گفتند مبادا پرسپولیس به دسته پایین‌تر سقوط کند، اما شما کاری را انجام دادید که از نظر بسیاری نشدنی بود و همین حالا هم کار بزرگی انجام دادید. شما چه روی کاغذ و چه در زمین شانس قهرمانی دارید و به امید خدا این دو بازی را هم با پیروزی پشت سر بگذارید.

کریمی خاطرنشان کرد: به نظر من شانس اول قهرمانی هنوز برای پرسپولیس است. البته یک مقدار سخت است باید بازی این هفته را ببریم و اگر کار به روز آخر بکشد مثل آب خوردن قهرمان خواهیم شد.

هافبک پیشین تیم فوتبال در پایان درباره احتمال حضورش در ورزشگاه آزادی در آخرین هفته رقابت‌ها تصریح کرد: اگر زنده بودم به امید خدا سعی می‌کنم به ورزشگاه بیایم، البته حضور در ورزشگاه برای بازی آخر و گرفتن جشن قهرمانی حق هواداران است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.