مدرس بین‌المللی فوتبال و فوتسال ایران با بیان اینکه چندین سال قبل درباره بازیکن سالاری هشدار داده بود، گفت: چرا باید بازیکنان ملی‌پوش به خود اجازه بدهند که باند تشکیل بدهند.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر صالح درباره نامشخص بودن برنامه لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: یکی از عوامل اصلی داشتن فوتسال قدرتمند، برنامه‌ریزی‌های مناسب است که متاسفانه ما در این بخش مشکل داریم. اگر آقای افتخاری و سایر دوستان در کمیته فوتسال می‌خواهند تیم ملی قوی داشته باشیم، باید لیگ و باشگاه‌های ما پویا باشد. اعتقادم این است که اعضای کمیته فوتسال باید سریعتر تصمیم بگیرند و لیگ را استارت بزنند.

وی با بیان اینکه شروع لیگ در تیرماه به نفع فوتسال است، گفت: هر چه زودتر تکلیف لیگ معلوم شود بهتر است. البته بعضی از باشگاه‌ها هم مشکلات مالی دارند که باید با این مشکلات دست و پنجه نرم کنند.

مدرس بین‌المللی فوتسال ایران درباره اینکه اعضای کمیته فوتسال معتقدند این رشته در سال‌های اخیر رشد زیادی داشته است و جنجال و حاشیه‌های آن هم کمتر شده است، گفت: از نظر جنجال و حاشیه، لیگ ما خیلی بهتر شده است ولی ما از نظر فنی پیشرفت چندانی نداشته‌ایم. شاید در آسیا پیشرفت کرده‌ باشیم ولی نسبت به فوتسال دنیا رشدی نداشته‌ایم.

صالح با اشاره به صحبت‌های وحید شمسایی مبنی بر تشکیل باند در فوتسال یادآور شد: من از ۱۵-۱۰ سال قبل می‌گفتم مربیان و مدیران باید جلوی بازیکن‌سالاری را بگیرند. وقتی در فوتسال تعاملی وجود ندارد و وقتی مدیران در کار مربیان دخالت می‌کنند چنین مشکلاتی پیش می‌آید. چرا باید بازیکنان ملی‌پوش به خودشان اجازه بدهند باند تشکیل بدهند؟ این موضوع باید ریشه‌کن شود.

وی با تاکید بر اینکه در ایران هیچکس از فوتسال لذت نمی‌برد و صرفا مسابقات برگزار می‌شود، گفت: فوتسال ما باید نظم و انضباط بیشتری داشته باشد. باید از پیشکسوتان و آنهایی که صادقانه کار می‌کنند، کمک بخواهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.