سرمربی یونانی الهلال عربستان پس از پیروزی مقابل تراکتورسازی و راه‌یابی به مرحله اظهار داشت که آنها بهترین بودند ولی به خاطر برخی اشتباهات صعودشان به تاخیر افتاد!

به گزارش خبرگزاری فارس، جورجیس دونیس سرمربی یونانی الهلال عربستان با پیروزی ۲ بر یک مقابل تراکتورسازی کمی از فشارهای هواداران بر او کاسته شد و او پس از این دیدار اظهار داشت که پیروز ی ارزشمندی را کسب کردند و آنها در این گروه بهترین بودند ولی به خاطر برخی اشتباهات صعودشان به تاخیر افتاد.

دونیس پس از این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: ما بازی بسیار مهمی را به پیروزی رسیدیم و ۳ امتیاز بازی را کسب کردیم تا آنچه که شایسته ما بود را بدست بیاوریم و به مرحله بعد صعود کنیم. ما در این گروه بهترین بودیم اما به خاطر برخی از اشتباهات صعودمان به تاخیر افتاد.

وی افزود: با توجه به اینکه دو بازی اخیر خود را شکست خورده بودیم این دیدار برای ما از لحاظ جسمی و روحی بسیار سخت بود. باید پس از این پیروزی ارزشمند به بازیکنان تبریک بگویم. من سرمربی تیم هستم و مسئول شکست‌ها و پیروزی‌ها من هستم.

سرمربی الهلال در پایان گفت: مصدومیت‌های زیاد و برخی مشکلات در چارچوب دروازه ما باعث شد تا تیم هماهنگی لازم را نداشته باشد و نتایج خوبی را نگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.