پپ گواردیولا پس از ناکامی از صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا برای جانشین خود در این تیم آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال بایرن مونیخ سه شنبه شب در آلیانتس آرنا با اینکه بازی را دو بر یک برنده شد اما با توجه به شکست یک بر صفر در بازی رفت، به دلیل قانون گل زده در خانه حریف از دور رقابتها کنار رفت.

پپ گواردیولا که از فصل آینده بر روی نیمکت منچسترسیتی خواهد نشست در خصوص بازی گفت: به اتلتیکو مادرید به دلیل راهیابی به دیدار پایانی تبریک می گویم. ما در این بازی نهایت تلاش خود را کردیم همانطور که سال گذشته مقابل بارسلونا این کار را انجام دادیم، همین.

سرمربی بایرن افزود: من واقعا خوشحالم که با بایرن تا این مرحله بالا آمده ام و امیدوارم که کارلو آنچلوتی بتواند با این تیم فینالیست شود کاری که من در سه سال گذشته موفق به انجام آن نشدم.

گواردیولا گفت: از اینکه اینجا بوده ام و با این بازیکنان کار کرده ام خیلی خوشحالم. مربی جدید از کار کردن با این بازیکنان خیلی خوشحال خواهد شد. البته من می خواستم با بایرن مونیخ قهرمان رقابتهای لیگ قهرمانان شوم و هر آنچه در چنته داشتم را ارائه کردم -- من زندگی ام را برای این تیم گذاشتم.

سرمربی بایرن در ادامه تصریح کرد: به خودمان می بالم. ما در نیمه دوم در مادرید خیلی خوب بازی کردیم و در مسابقه برگشت هم همینطور. مقابل یوونتوس و بنفیکا خیلی خوب بودیم-- اکنون با توجه به این نتایج می توانم راحت بخوابم. البته هدفم این بود که با بایرن قهرمان شوم. از مدت زمانی که اینجا بودم خوشحالم و لذت برده ام. می خواستیم جام را ببریم اما آن تغییری در زمان حضور من در اینجا ایجاد نکرد.

وی گفت: قهرمانی ها فقط آمار هستند. می توانم به شما بگویم که به بازیکنانم همه چیز دادم. سخت کار کردم تا با بوندس لیگا هماهنگ شوم و بازیکنانم را به سطح بهتری برسانم. افسوس چیزی را نمی خورم.

گواردیولا در خصوص پنالتی از دست رفته توماس مولر و اینکه آیا اگر آن توپ گل می شد بایرن می توانست گل بزند، گفت: نمی دانم اگر آن توپ گل شده بود چه اتفاقی می افتاد. ما باید از فرصت هایمان برای گلزنی استفاده کنیم وقتی می توانیم آن را انجام دهیم. ما در همه موارد خوب عمل کردیم اما این جزئیات هستند که محاسبه می شوند.

وی در پایان گفت: ما قهرمان آلمان هستیم -- فقط به یک امتیاز نیاز داریم. امیدوارم که شنبه این اتفاق روی بدهد. امروز، من، بازیکنان و هواداران غمگین هستیم اما آنها می توانند به خاطر آنچه انجام داد ه اند به خودشان ببالند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.