اتلتیکو مادرید با گذشتن از سد بایرن مونیخ، فینالیست لیگ قهرمانان اروپا شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال بایرن مونیخ میزبان اتلتیكو مادرید بود. بایرنی ها در بازی رفت با نتیجه یك بر صفر نتیجه را واگذار كردند اما در خانه خود با نتیجه دو بر یك برنده شدند. این تیم با توجه به گل خورده در زمین خودی، نتیجه بازی های رفت و برگشت را واگذار كرد و از دور رقابت ها كنار رفت.

در دقیقه ۳۱ این مسابقه ژابی آلونسو دروازه اتلتیكو را باز كرد تا آلمان ها را امیدوار به فینالیست شدن كند. بایرن حتی موقعیت داشت كه در دقیقه ۳۴ هم گل دوم را بزند اما پنالتی این تیم را توماس مولر از دست داد. نیمه اول این مسابقه با همین یك گل به پایان رسید.

در نیمه دوم اتلتیكو توانست گل خورده را جبران كند. این تیم در دقیقه ۵۴ توسط آنتون گریژمان بازی را مساوی كرد. اما ۲۰ دقیقه بعد لواندوفسكی گل برتری بایرن را به ثمر رساند. در دقیقه ۸۴ داور یك پنالتی هم برای اتلتیكو گرفت اما مانوئل نویر این پنالتی را گرفت تا هیجان بازی از بین نرود. پس از این اتفاق بایرنی ها تلاش زیادی كردند كه یك گل دیگر بزنند و فینالیست شوند، اما اتلتیكو كه استاد دفاع كردن است، اجازه نداد دروازه اش باز شود. بازی با نتیجه دو بر یك به سود بایرن تمام شد اما اتلتیكو به فینال رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.