سرمربی منچسترسیتی از انگیزه تیمش برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت.

به گزارش ایسنا، دو تیم منچسترسیتی و رئال مادرید در دیدار برگشت خود در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر هم به میدان خواهند رفت تا دومین فینالیست این رقابت‌ها مشخص شود.

مانوئل پیگرینی در نشست خبری خود پیش از بازی با رئال مادرید گفت: رئال بزرگ‌ترین باشگاه دنیاست. سیتی هم هر فصل پیشرفت می‌کند. ترجیح می‌دهم به گذشته نگاه نکنم و روی بازی چهارشنبه شب تمرکز کنم.

او ادامه داد: برای من مربیگیری در سیتی مثل رئال مادرید است. وقتی یک گروه را رهبری می‌کنی، بهترین‌ها را برایش می‌خواهی. فصل‌های بی‌نظیری با فتح لیگ و جام‌های دیگر داشتیم. رئال در دوره زیدان پیشرفت خوبی داشته است و تیمی خطرناک و مدعی محسوب می‌شود و فکر کنم این روند را در پایان فصل نیز داشته باشند. باید با تمام قدرت برابر آنها به میدان برویم و تمام بازیکنان شرایط خوبی داشته باشند تا بتوانیم به برتری برسیم.

او درباره حضور رونالدو در بازی برگشت گفت: کریس همیشه بازیکن متفاوتی است. او گل‌های زیادی به ثمر می‌رساند و این کار را در ۶ سال حضورش ‏در رئال انجام داده است. با این حال فکر نمی‌کنم که رئال فقط رونالدو است. رئال بازیکنان خوب زیادی دارد و ما این موضوع را می‌دانیم. ما باید به عنوان یک تیم کار کنیم. ‏چه در دفاع و چه در حمله. نه فقط مقابل رونالدو که برابر رئال. هدف ما رسیدن به فینال لیگ قهرمانان است. ما هرگز این کار را مقابل یک تیم بزرگ در یک ورزشگاه ‏زیبا انجام ندادیم و امیدوارم بتوانیم به این آرزوی بزرگ برسیم.

این مربی شیلیایی در پایان گفت: بازی در سانتیاگو برنابئو دشواری‌های زیادی دارد ولی ناامید نیستیم و تا پایان امیدمان را از دست نمی‌دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.