سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با کنایه گفت: AFC خودش را زحمت ندهد و خیلی راحت تیم‌های سعودی را بالا بیاورد.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قعله‌نویی بعد از شکست دو بر یک تراکتورسازی مقابل الهلال عربستان گفت: بچه‌های ما با توجه به اینکه از این گروه صعود کرده بودند و یک بازی حساس در روز یکشنبه داریم آن انرژری لازم را نگذاشتند. یعنی آن انگیزه لازم برای این بازی را نداشتیم.

وی افزود: برخلاف تیم ما الهلال انگیزه بسیار زیادی داشت. حق این تیم هم پیروزی در این بازی بود.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه برخلاف بازی قبل بسیار غمگین به نظر می‌رسد، عنوان کرد: باخت انسان را واقعا ناراحت می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که می‌گوید انگیزه زیادی نداشتند اما در این بازی موقعیت‌های زیادی به دست آوردند و آنها را به راحتی از دست دادند، تصریح کرد: قبول دارم موقعیت‌های خوبی داشتیم اما انگیزه لازم را نداشتیم. بخشی از ناراحتی من هم از این مسئله است.

قلعه‌نویی در ادامه تأکید کرد: نقطه تاریک این مسابقات تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری بازی‌های ما با عربستان در کشور ثالث است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در مخالفت با صحبت او مبنی بر تصمیم کنفدراسیون آسیا و اینکه ایران به کشور عمان نزدیکتر است، گفت: شرایط آب و هوایی را باید در نظر بگیرید. تعداد طرفداران در ورزشگاه را ببینید. اگر بازی در تبریز بود بیش از ۵۰ هزار نفر می‌آمدند به نظرم AFC خودش را زحمت ندهد و خیلی راحت تیم‌های سعودی را بالا بیاورد. ( قلعه‌نویی بعد از جمله پایانی خود به طعنه خندید)

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.