سرمربی تیم فوتبال جوانان سایپا می گوید نتیجه نگرفتن تیم اصلی باعث ایجاد اختلاف میان جلالی و مدیرعامل باشگاه شده بود.

حمیدرضا رجبی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت این روزهای تیم فوتبال سایپا اظهار کرد: هدف کلی که باشگاه در ابتدای فصل تدوین کرده بود این بود که در انتهای فصل تیم سهمیه آسیایی بگیرد. باشگاه با جذب بازیکنان بزرگی چون آندرانیک تیموریان، غلامرضا رضایی، رضا نوروزی قصد داشت که در انتهای فصل به هدفش برسد و سهمیه آسیا را کسب کند اما در این فصل این اتفاق رخ نداد.

وی افزود: تیم در نیم فصل اول نتایج خوبی گرفت اما در نیم فصل دوم به خاطر اتفاقاتی که رخ داد نتایج خوب رخ نداد و تیم به پایین جدول آمد.

در نیم فصل دوم جواد نکونام و رضا نوروزی از تیم جدا شدند و بازیکن جایگزین که آندرانیک تیموریان بود هم مصدوم شد و همین موضوع سبب شد تیم لطمه ببیند. شاید خیلی ها انتظار داشتند سایپا در نیم فصل دوم تقویت شود اما این اتفاق رخ نداد.

او در ادامه درباره عملکرد مجید جلالی هم گفت: جلالی یکی از مربیان خوب فوتبال ایران است اما نتوانست با سایپا نتایج خوبی را بگیرد. من فکر می کنم اختلافاتی که میان او و مدیرعامل باشگاه بود به خاطر نتیجه گیری تیم بود. بالطبع اگر تیم نتیجه می گرفت این اختلافات هم به وجود نمی آمد.

او در پایان خاطرنشان کرد: من فکر می کنم اگر مدیرعامل باشگاه نمی توانست با جلالی کار کند بعد از کسب نتایج ضعیف باید زودتر جلالی را برکنار می کرد تا تیم شرایط عادی‌اش را طی می کرد نه اینکه با وجود اختلافات جلالی بماند و به کارش ادامه بدهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.