سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید اعلام کرد که مهاجم پرتغالی تیمش برای حضور در بازی برگشت کهکشانی‌ها و منچسترسیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا آمادگی کامل دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی برگشت فرداشب (چهارشنبه) تیمش برابر منچسترسیتی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا خبر خوبی به هواداران رئال داد و گفت که کریستیانو رونالدو برخلاف بازی رفت هیچ مشکلی برای رفتن به میدان ندارد.

زیزو درباره وضعیت رونالدو که سه بازی اخیر رئال را به‌دلیل مصدومیت همسترینگ از دست داده است، گفت: کریستیانو صددرصد آماده است، اما بنزما و کاسمیرو اوضاعی متفاوتی دارند. من دوست داشتم که کاسمیرو و بنزما هم آماده بودند، اما شرایط آنها این‌گونه نیست. سایر بازیکنان ما مشکلی ندارند و وضعیت‌شان خوب است. کریم امروز کمی مشکل داشت و ما هم نمی‌خواستیم ریسک کنیم و سلامتی‌اش را به خطر بیندازیم.

زیدان در پاسخ به این سؤال که آیا کاسمیرو قطعاً بازی را از دست داده است، گفت: تلاش‌مان را خواهیم کرد تا او را به این بازی برسانیم. کاسمیرو، برای ما بازیکن مهم است، اما ما بازیکنان دیگری هم داریم که می‌توانند کارهای او را انجام دهند. مصدومیت کاسمیرو جدی نیست، اما پایش کبود شده است و به‌همین دلیل امروز تمرین نکرد. ما به اندازه کافی مهره داریم که جای او را پر کنیم.

تیم فوتبال رئال‌ مادرید فرداشب از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان منچسترسیتی خواهد بود. بازی رفت دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.