سرمربی تیم قهرمان فصل قبل لیگ برتر به رانیری و لسترسیتی بابت قهرمانی در لیگ برتر تبریک گفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از میرور، چلسی و تاتنهام شب گذشته در لیگ برتر به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند تا با این نتیجه لستر به عنوان قهرمان لیگ برتر معرفی شود. ژوزه مورینیو سال قبل توانست عنوان قهرمانی لیگ برتر با بدست آورد. او با ۳۸ هفته صدرنشینی تیمش را به این مهم رساند ولی شروع ضعیف در این فصل همراه چلسی باعث شد تا او از این تیم کنار برود. او اکنون به رانیری و لسترسیتی برای قهرمانی در لیگ برتر تبریک گفت.

ژوزه مورینیو با تبریک قهرمانی لسترسیتی گفت: به همه اعضای لستر تبریک می گویم. از مسئولان و هواداران و بازیکنان و کارکنان تیم تا مربیان تیم. من قهرمانی را به رانیری باختم و این لحظه رویایی و فوق العاده در زندگی ورزشی رانیری خواهد بود.

مورینیو در سال ۲۰۰۴ جانشین رانیری در چلسی شد. این مربی پرتغالی آن زمان در پاسخ به این سوال که چرا جانشین رانیری شده گفت: مسئولان چلسی جام می خواستند ولی با رانیری هیچوقت نمی‌توانستند به جام برسند و به همین خاطر من را به عنوان سرمربی انتخاب کردند. این مشکل من نیست که رانیری در چلسی یک بازنده بوده است.

او یک بار دیگر درباره رانیری گفته بود: رانیری شخصیت یک آدم ۷۰ ساله را دارد که دوست ندارد برنده شود. او یک سوپر جام و یک جام کوچک دیگر را کسب کرده است و تلاشی هم نمی کند این شخصیت ذهنی خود را تغییر دهد. او خیلی پیر است و هیچ جامی هم نبرده است. در روز ساعات زیادی را وقف مطالعه درباره نحوه ارتباط و رفتار با بازیکنان و رسانه ها می کنم و این در حالی است که او ۵ سال است تلاش کرده زبان یاد بگیرد ولی هنوز نمی تواند صبح بخیر و عصر بخیر بگوید.

لسترسیتی در بازی این هفته با اورتون جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد.

ژوزه مورینیو هنوز محتمل ترین گزینه برای حضور در منچستریونایتد است و گفته می شود او به دنبال تضمین سران منچستر بر سر موضوعات مدیریتی و نقل و انتقالات است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.