شاهکار شاگردان کلودیو رانیری برای فتح سخت‌ترین لیگ باشگاهی دنیا در رقابت با ثروتمندترین باشگاه‌های جهان، برای این تیم عواید مالی قابل توجهی به همراه خواهد آورد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه لسترسیتی به لطف قهرمانی‌اش در فصل جاری لیگ برتر انگلیس، حداقل ۱۷۰ میلیون پوند به خزانه خود اضافه خواهد کرد.

به نوشته نشریه دیلی‌میل، شرکت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل آینده که یکی از پاداش‌‌های قهرمانی لسترسیتی در لیگ برتر است، برای این تیم ۹.۳ میلیون پوند به ارمغان خواهد آورد، ضمن اینکه کسب هر پیروزی در آن رقابت‌ها ۱.۲ میلیون پوند به این رقم خواهد افزود. حتی تساوی در مهمترین تورنمنت باشگاهی جهان نیز برای روباه‌ها بدون پاداش نخواهد بود و آنها بابت تقسیم امتیازات با حریفان‌شان هم ۳۹۰ هزار پوند در‌آمد خواهند داشت.

به این رقم باید سهم قابل توجهی که لسترسیتی از قرارداد سه ساله‌ شرکت تلویزیونی BT Sport برای خرید حق پخش بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا منعقد کرده است را هم افزود که مجموع کل این رقم ۸۹۷ میلیون پوند است. سهم لیگ برتر انگلیس از این درآمد برای فصل ۱۷-۲۰۱۶، ۷۵ میلیون خواهد بود که ۴۰ درصد آن به روباه‌ها تعلق خواهد گرفت.

این بدان معناست که اگر لسترسیتی در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا حتی یک امتیاز هم کسب نکند، باز هم رقمی معادل ۴۰ میلیون پوند درآمد خواهد داشت.

بیشترین پاداشی هم که شاگردان رانیری در این فصل می‌گیرند بابت قهرمانی‌شان در لیگ برتر انگلیس است که ۹۰ میلیون پوند به خزانه آنها واریز خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.