با حذف زوهنگام مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا آغاز شد.

به گزارش ایسنا، هفته پایانی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز (سه‌شنبه) با برگزاری چند دیدار آغاز شد.

در گروه G رقابت‌ها شانگهای چین که از پیش صعودش به مرحله بعد قطعی بود، با سه گل برابر سوون سامسونگ کره شکست خورد ولی هر دو تیم توانستند به مرحله بعد راه یابند. به این ترتیب پیروزی ملبورن ویکتوری استرالیا برابر گامبا اوزاکا که با نتیجه ۲ بر یک حاصل شد بی ثمر شد تا تیم کره‌ای به دلیل تفاضل گل بهتر به مرحله بعد راه یابد.

در گروه H رقابت‌ها نیز سیدنی استرالیا با وجود شکست یک بر صفر برابر گوانگجو به عنوان تیم نخست با ۱۰ امتیاز به مرحله بعد راه یافت. مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا نیز با این پیروزی نتوانست به مرحله بعد برسد و حذف زودهنگامی از این رقابت‌ها داشت.

در دیگر دیدار پوهانگ استیلرز کره جنوبی در خانه اوراواردز ژاپن به تساوی یک بر یک رسید تا با این نتیجه نماینده ژاپنی به عنوان تیم دوم گروه بعد از سیدنی به مرحله بعد برسد.

امشب در رقابت‌های غرب آسیا سرنوشت گروه‌های C و D مشخص می‌شود جایی که تراکتورسازی نماینده ایران صعودش را به مرحله بعد قطعی کرده و برای صدرنشینی برابر الهلال بازی می‌کند.

فردا شب نیز دو نماینده دیگر ایران بازی آخر خود در مرحله گروهی را در حالی انجام می‌دهند که سپاهان شانسی برای صعود ندارد و حذف شده ولی ذوب آهن توانسته صعودش را به مرحله بعد قطعی کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.