سرمربی پیشین تیم فوتبال چلسی پس از قهرمانی تحسین‌برانگیز روباه‌ها در لیگ برتر انگلیس برای این تیم و سرمربی ایتالیایی‌اش پیامی فرستاد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو، سرمربی پیشین چلسی که فصل گذشته با آبی‌پوشان لندن قهرمان لیگ برتر شد و در ماه دسامبر سال گذشته به‌دلیل کسب نتایج ضعیف از این تیم اخراج شد، قهرمانی تیم فوتبال لسترسیتی در لیگ برتر را به سرمربی ایتالیایی این تیم، کلودیو رانیری و شاگردانش تبریک گفت.

مورینیو که در دوران اول مربیگری‌اش در چلسی (۲۰۰۴ تا ۲۰۰۷) از کلودیو رانیری به‌عنوان یک بازنده در این تیم یاد کرده و در دوران مربیگری‌اش در اینتر هم بارها و بارها همتای ایتالیایی‌اش که آن زمان سرمربی رم بود را تحقیر کرده بود، این بار لب به تمجید از این مرد ۶۴ ساله ایتالیایی گشود و با لحنی متفاوت درباره او صحبت کرد.

مورینیو در تمجید از مردی که در فصل اخراج او از چلسی، فاتح لیگ برتر شد به خبرگزاری ورزشی CCA گفت: من مایلم به تمام بازیکنان و همه کسانی که به نوعی با باشگاه لسترسیتی در ارتباط هستند از جمله مربیان، اعضای کادر فنی و هواداران این تیم، قهرمانی‌شان را در لیگ برتر تبریک بگویم.

آقای خاص افزود: من جامم را به کلودیو رانیری واگذار می‌کنم و اکنون برایم احساس باورنکردنی است، چرا که توانستم شاهد رقم خوردن چنین لحظه جادویی در دوران مربیگری او باشم.

رانیری و مورینیو فصل آینده هم ممکن است رقابت‌شان از سر بگیرند اگر شایعه ورود آقای خاص به اولدترافورد برای هدایت منچستریونایتد در پایان فصل درست از آب درآید و او پیش از آغاز فصل پیش‌رو جانشین لوئیز فن‌خال شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.