آخرین دور از بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی یکی از نمایندگان استرالیا، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها و تساوی اوراواردز در یک دیدار خانگی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دور آخر از بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز (سه‌شنبه) با برگزاری چهار بازی در گروه‌های G و H آغاز شد.

در گروه G تیم فوتبال ملبورن ویکتوری با نتیجه ۲ بر یک از سد گامبا اوزاکای ژاپن گذشت. هرچند پیروزی ۳ بر صفر سوون بلووینگز کره جنوبی در بازی خانگی‌اش برابر شانگهای اس‌آی‌پی‌‌جی چین به نماینده استرالیا اجازه صعود نداد.

در جدول گروه G، شانگهای اس‌ا‌ی‌پی‌جی چین با ۱۲ امتیاز به‌عنوان تیم اول صعود کرده است و پس از آن سوون بلووینگز ۹ امتیازی به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به ملبورن ویکتوری (مثبت سه به صفر) به‌عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. گامبا اوزاکای دو امتیازی هم در قعر جدول ماند.

امروز در گروه Hهم دو بازی دیگر برگزار شد که در یکی از آنها گوانگژو اورگراند چین، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها در خانه با یک گل از سد اف‌سی سیدنی استرالیا گذشت. در دیگر بازی این گروه نیز اوراواردز ژاپن در خانه به تساوی یک - یک برابر پوهانگ استیلرز کره جنوبی رضایت داد.

در جدول گروه H، تیم اف‌سی‌ سیدنی با ۱۰ امتیاز به‌عنوان صدرنشین به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد و پس از این تیم، اوراواردز با ۹ امتیاز به‌عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی شد. تیم‌های گوانکژو اورگراند و پوهانگ استیلرز هم به ترتیب با هشت و پنج امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.