بازیکن اسبق لسترسیتی انگلیس گفت: خوشحالم که به عنوان تنها ایرانی در تیم قهرمان انگلیس بازی کردم و این افتخاری برای فوتبال ایران است.

حسین کعبی تنها بازیکن ایرانی که سابقه بازی در تیم لسترسیتی انگلستان را دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد قهرمانی این تیم انگلیسی در لیگ برتر، اظهار داشت: من بازی‌های لیگ انگلستان را همواره دنبال می‌کنم و امسال هم بازی‌های لستر را می‌دیدم. نه به خاطر تیم لستر بلکه به خاطر شخصیت کلودیو رانیری سرمربی ایتالیایی این تیم که یک مربی باکلاس است که به تیمش شخصیت می‌دهد. لستر ستاره‌ای نداشت اما در حضور تیم‌های بزرگی مثل تاتنهام، چلسی، آرسنال و ... قهرمان شد که این یک شاهکار است. مردم لستر حتی خواب دهم شدن را هم نمی‌دیدند اما این تیم سابقه‌دار قهرمان شد و بازی‌های بسیار خوبی هم از خود نشان داد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره اینکه زمانی که خودش در این تیم بازی می‌کرد فکر می‌کرد روزی لسترسیتی قهرمان لیگ انگلیس شود، اظهار داشت: واقعا کسی فکر این مسئله را نمی‌کرد. شاید خیلی از مردم عادی اسم این تیم را هم نشنیده باشند اما فوتبال پیشرفت کرده و دیدیم که تیمی که همواره برای نیفتادن می‌جنگید امسال قهرمان شد و این یک شاهکار برای لسترسیتی است.

کعبی تصریح کرد: برای من هم افتخار است که به عنوان تنها فوتبالیست ایرانی در لسترسیتی بازی کردم. این افتخار برای همه ایران است چرا که بازی کردن در لیگ انگلیس با توجه به جثه من کار آسانی نیست.

ملی‌پوش اسبق تیم ملی درباره نظرسنجی که در برنامه تلویزیونی انجام شد مبنی بر اینکه بهترین مربی خارجی فوتبال ایران بعد از انقلاب چه کسی بوده، خاطرنشان کرد:کی‌روش مربی باسابقه‌ای است که در منچستریونایتد و رئال مادرید حضور داشته و کارنامه او مشخص است. برانکو هم نشان داد که چه مربی بزرگی است. او با پرسپولیس امسال شاهکار کرده و با تیم ملی هم قهرمان و سوم آسیا شده است. قطعا رأی من به برانکو خواهد بود.

بازیکن اسبق تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که چه تیمی امسال قهرمان لیگ خواهد شد، اظهار داشت: ای کاش دو تیم همزمان می‌توانستند قهرمان ایران شوند که در آن صورت دوست داشتم پرسپولیس و استقلال خوزستان با هم قهرمان شوند اما حیف که این اتفاق نمی‌افتد. پرسپولیس مقابل نفت روز خوبی نداشت اما طبیعی بود چرا که بازیکنان تأثیرگذاری مثل محسن بنگر و رامین رضائیان را در اختیار نداشت. به نظرم پرسپولیس اگر در دو بازی آینده مثل بازی‌های قبل بازی کند می‌تواند قهرمان لیگ شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )