فدارسیون فوتبال از برند جدید پوشاک تیم ملی درخواست کرده تا یوزپلنگ‌ها از روی لباس تیم ملی حذف شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، لباس تیم ملی فوتبال که برند جدید این تیم آنها را طراحی کرده فردا رونمایی می‌شود و این در حالی است که فدارسیون فوتبال از جیووا، برند جدید پوشاک تیم ملی درخواست کرده تا یوزپلنگ‌ها از روی لباس تیم ملی حذف شود.

بردبار، رئیس نمایندگی جیووا در خاورمیانه در این خصوص به فارس گفت: با درخواست فدراسیون فوتبال در لباس‌هایی که فردا رونمایی می شود طرح یوزپلنگ حذف شده است. این لباس‌ها از کیفیت خوبی برخوردار است و به نوعی از لحاظ طرح، یک مدل منحصر به فرد در دنیا به شمار می‌رود.

وی در مورد زمان ارسال محموله‌ها برای تیم ملی گفت: قرار است یک کانتیر تا ۱۰ روز دیگر ارسال شود اما محموله اصلی که بهترین کیفیت را دارد، برای تیم ملی قبل از آغاز رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ و تا ۳ ماه دیگر ارسال می‌شود هرچند که برای دیدار با مقدونیه نیز لباس‌هایی با همین کیفیت برای تیم ملی ارسال خواهد شد. ضمن اینکه اجازه نمی‌دهیم از لحاظ لباس تیم‌های ملی تا ۳ ماه آینده دچار مشکل شوند.

بردبار درمورد اظهارات اسدی مبنی بر اینکه هر جای قرارداد باشد اگر آن چیزی را که در شأن کشور و تیم ملی و مورد نظر کادرفنی نباشد قرارداد با جیووا فسخ و دیگر چیزی را قبول نخواهیم کرد، گفت: این یک امر طبیعی است و باید همه اصول طبق قرارداد پیش برود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )