مهاجم جوان ایرانی آلکمار از وضعیت خود در این تیم راضی است و معتقد است فصل بعد بهتر از این خواهد شد.

به گزارش ایسنا، علیرضا جهانبخش در ابتدای فصل از نایمخن راهی آلکمار شد و بعد از گذشت شش ماه سخت در این تیم روند خوب خود را در پیش گرفته است. او در دیدار این هفته خود توانست با زدن یک گل و یک پاس گل نقش مهمی در عملکرد خوب تیمش داشته باشد و نشان دهد همان جهانبخش آماده فصل قبل است.

او درباره روند خوب خود به سایت آلکمار گفت: سال اولی است که اینجا آمدم و قصد دارم پیشرفت کنم و بهتر شوم و طبیعی بود در اوایل کمی از فرم خوب خود دور شوم. علاوه بر آن بعد از ورودم به آلکمار دچار مصدومیت شدم و ماه‌ها از ترکیب تیم دور بودم و به صورت انفرادی تمرین می‌کردم. خوشبختانه از رونی که در نیم فصل دوم در پیش گرفتیم خیلی خوشحال هستم. من در این مدت چیزهای زیادی یاد گرفتم و از عملکرد خودم راضی هستم و دوست دارم بهتر شوم. اکنون در بهترین شرایط خودم قرار دارم و هفته به هفته بهتر می‌شوم.

این بازیکن ایرانی در پایان گفت: در ابتدا که به اینجا آمدم کسی را نمی‌شناختم و همه چیز برایم جدید بود. اکنون با خیلی‌ها دوست هستم و جا افتادم و شرایط خیلی بهتری پیدا کردم. مطمئن هستم فصل آینده عملکرد بهتری خواهم داشت و پیشرفت خودم را ادامه خواهم داد. خوشحالم این هفته در ترکیب تیم موثر بودم و در تیم منتخب لیگ قرار گرفتم. این تلاش بقیه بازیکنان هم بود که در کنارشان بازی کردم.

مهاجم جوان تیم ملی ایران این هفته در تیم منتخب لیگ هلند قرار گرفت که برای دومین بار است به این مهم رسیده است. او فصل قبل برترین بازیکن لیگ دسته یک هلند شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.