هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برای اولین‌بار در دربی هت‌تریک کردم. خوشحالم که این اتفاق برای تیمم موثر واقع شد و برنده دربی شدیم.

ساسان انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد پیروزی فولاد خوزستان در دربی اهواز گفت: بازی بسیار خوبی بود. بازی در دربی بسیار سخت است و این مسابقه هم حساسیت زیادی داشت. جوانان استقلال اهواز بسیار با انگیزه بودند و می‌خواستند توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند. خوشبختانه در نیمه دوم بازی خوبی ارائه کردیم و توانستیم ۳ امتیاز را به دست بیاوریم.

وی در مورد اینکه در این مسابقه هت‌تریک کرد، تصریح کرد: این اولین هت‌تریکی بود که انجام دادم. خیلی خوشحالم که توانستم حاصل تلاش هم‌تیمی‌هایم را به گل تبدیل کنم. در جریان بازی ۲ بار از حریف عقب افتادیم اما از تلاش نایستادیم و در نهایت بازی را با برد پشت سر گذاشتیم.

هافبک فولاد در مورد اینکه با ۸ گل زده و ۴ پاس گل موثرترین بازیکن تیمش است، خاطرنشان کرد: این آمارها وقتی مهم است که با موفقیت تیم‌ همراه باشد. خیلی خوشحالم که تلاش‌هایم مثمر ثمر بوده و توانسته به تیم کند. ما یک تیم خوب و همدل هستیم که همه برای رسیدن به موفقیت تلاش می‌کنیم. در تمام بازی‌ها بیش از توانم تلاش می‌کنم تا برای فولاد موثر باشم.

انصاری در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد سخت‌ترین سال کاری خود را در فولاد پشت سر گذاشته است، تصریح کرد: بله واقعا سال سختی بود. نتایج‌مان در نیم فصل اول بسیار بد بود و واقعا روزها برایمان دیر می‌گذشت. درنیم فصل یکدل شدیم و همه با هم تصمیم گرفتیم هرطور شده نتایج دور رفت را جبران کنیم. فکر می‌کنم نتایج ما در دور برگشت توانست مرهمی باشد برای هواداران که در نیم فصل اول خیلی اذیت شدند.

وی در مورد اینکه روی سکوها همچنان علیه تیم تنش‌هایی وجود دارد، گفت: در فصل جاری بارها در این مورد صحبت کردم و ترجیح می‌دهم که دیگر به این موضوع وارد نشوم.

هافبک فولاد خوزستان در کارتی که در بازی با استقلال اهواز گرفت و دیدار مقابل نفت تهران را از دست داد، گفت: فکر می‌کنم داور تصمیم اشتباهی گرفت. روی من خطای پنالتی رخ داد و به هیچ تمارضی در کار نبود. داور به جای اینکه برای ما پنالتی بگیرد با کارت زرد مانع از حضورم در مسابقه بعد شد. انگیزه‌ زیادی برای حضور در دو بازی آینده داشتم که متاسفانه به دلیل محرومیت در بازی این هفته غایب هستم.

وی در مورد اینکه آیا قراردادش در پایان فصل به اتمام می‌رسد، گفت: بله قراردادم برای فصل بعد مشروط است. هنوز تصمیم خاصی نگرفتم. در پایان فصل به طور کامل به این موضوع فکر می‌کنم.

انصاری در مورد اینکه آیا به او پیشنهادی رسیده است، خاطرنشان کرد: همه بازیکنان در این مقطع پیشنهاداتی دارند. بنده هم از این موضوع مستثنی نیستم در پایان فصل به طور دقیق این پیشنهادات را بررسی می‌کنم. چند سالی در فولاد بازی می‌کردم و اینجا بزرگ شدم خودم را عضوی از فولاد می‌دانم. به هر حال همه چیز در پایان فصل مشخص می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.