مدیرعامل سپاهان می‌گوید علاقه‌ای به صحبت درباره اتفاقات قبل از بازی با استقلال تهران ندارد و فقط از گذشته درس می‌گیرند.

اصغر باقریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا درباره میزبانی سپاهان مقابل الاتحاد عربستان در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا در عمان، گفت: ما از چند روز پیش گروه‌های برگزارکننده را عازم عمان کردیم و آنها مقدمات میزبانی را فراهم کردند. هیچ نگرانی و مشکلی وجود ندارد جز اینکه هزینه‌های ما افزایش یافته است.

او به ایجاد انگیزه در بازیکنانش اشاره کرد و افزود: به آنها گفتم که باید از اعتبار و حیثیت سپاهان و ایران دفاع کنید. در این دیدار جایگاه فعلی هیچ کدام از دو تیم مطرح نیست و فقط برای نام کشورشان بازی می‌کنند. ما باید نتیجه دیدار بازی رفت را جبران کنیم.

مدیرعامل سپاهان درباره شکست سنگین تیمش مقابل الاتحاد و اینکه به نظر نمی‌رسد فاصله دو تیم چهار گل باشد، گفت: قطعا همین‌طور است. ما هم امیدواریم در این بازی نتیجه خوبی را کسب کنیم. از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی هستیم و برای اعتبار ایران بازی می‌کنیم.

باقریان با بیان اینکه برای میزبانی در عمان هیچ نهاد و سازمانی به این باشگاه کمک مالی نکرد، افزود: تمام هزینه‌های این بازی را خودمان تامین کردیم، آن هم در شرایطی که از نظر اقتصادی در وضعیت مساعدی قرار نداشتیم. ما رایزنی‌هایمان را انجام دادیم اما کسی به ما کمک نکرد. تا الان هم کسی برای کمک به ما اعلام آمادگی نکرده است.

او درباره جدایی مسالمت‌آمیز استیماچ و سپاهان و حضور این مربی در دیدار سپاهان و گسترش فولاد روی سکوهای ورزشگاه، تاکید کرد: واقعیت مطلب این است که هر دو طرف از این جدایی زیان دیدند. استیماچ به لحاظ فنی کیفیت لازم برای موفقیت در فوتبال ایران را داشت اما اتفاقات فوتبالی و مسائل حاشیه‌ای او را از این مسیر خارج کرد و مشکلات ما به نحوی بود که امکان ادامه همکاری را میسر نکرد.

مدیرعامل سپاهان درباره نحوه جدایی سپاهان از نظر مالی با این باشگاه و اینکه آیا متحمل ضرر و زیان شدند، گفت: ما در باشگاه‌مان ساختاری را تعیین کرده‌ایم و بر اساس آن عمل می‌کنیم. در جدایی استیماچ و فرکی به یک شکل عمل کردیم و اینطور نبود که غرامت پرداخت کنیم.

باقریان درباره مصاحبه مجدد استیماچ علیه جریان‌های این تیم و اینکه عده‌ای قبل از دیدارش تیمش با استقلال قصد خراب کردن شخصیت او را داشتند اما شخصیت خودشان خراب شد، تاکید کرد: به نظرم آن اتفاقات تمام شده و لزومی ندارد یک بار دیگر درباره آن زمان صحبت کنیم. من می‌گویم هر اتفاقی که افتاده تمام شده و باید به آینده فکر کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا منکر چنین اتفاقی می‌شود یا علاقه‌ای به صحبت درباره این موضوع ندارد، گفت: ما همیشه نگاه‌مان به آینده است و بهتر است به گذشته فکر نکنیم و فقط از آن درس بگیریم. فقط دیگر چنین اتفاقاتی را تکرار نخواهیم کرد.

مدیرعامل سپاهان درباره مذاکره این باشگاه با عبدالله ویسی و اینکه عده‌ای می‌گویند آنها اصول حرفه‌ای را رعایت نکردند، اظهار کرد: ما سعی کرده‌ایم همیشه اصول حرفه‌ای را اجرا کنیم و باشگاه استقلال خوزستان از ابتدا در جریان این مذاکره بوده است. اگر مربی تا چند فصل با باشگاهش قرارداد داشته باشد که به هیچ وجه با او مذاکره نمی‌کنیم.

باقریان ادامه داد: ویسی یکی از گزینه‌های ماست و فعلا هم با هیچ مربی خارجی مذاکره نکرده‌ایم و تا جایی که امکان دارد قصد انتخاب مربی ایرانی را داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.