مسابقات لیگ قهرمانان آسیا فردا ادامه خواهد یافت که دو تیم ذوب آهن و سپاهان ایران با انگیزه‌های متفاوت برابر نمایندگان عربستان قرار می‌گیرند و به کار خود در مرحله گروهی پایان می‌دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته ششم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا فردا چهارشنبه با حضور دو نماینده ایران برگزار خواهد شد. تیم ذوب آهن که پیش از این صعودش به مرحله بعدی مسابقات را قطعی کرده است، از ساعت ۲۱:۴۵ در امارات به مصاف تیم النصر عربستان خواهد رفت. ذوب آهن که با ۱۱ امتیاز در صدر گروه دوم مسابقات قرار دارد و صعودش به مرحله بعد را قطعی کرده است، با انگیزه حذف النصر عربستان در رقابت با لخویای قطر پا به میدان می‌گذارد.

این مسابقه که به میزبانی النصر در امارات برگزار می‌شود، با کارشکنی‌هایی از سوی این تیم عربستانی همراه بوده است. کاروان ذوب آهن در حالی دوشنبه شب عازم امارات شد که مسئولان النصر هزینه‌های هتل ذوب آهنی ها را پرداخت نکرده و همین مسئله باعث معطلی کاروان نماینده ایران بود.

ذوب آهن در صورت برد و حتی مساوی در این مسابقه، حذف النصر را قطعی می‌کند. در این گروه بعد از ذوب آهن که با ۱۱ امتیاز در صدر قرار دارد، لخویا با ۸، النصر با ۵ و بنیادکار با ۲ امتیاز در مکان‌های بعدی قرار دارند.

تیم سپاهان دیگر نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا که عملکرد مناسبی در این رقابت‌ها نداشت، فردا به مصاف الاتحاد عربستان خواهد رفت. این مسابقه ساعت ۱۹:۳۰ در مسقط عمان و به میزبانی سپاهان برگزار می‌شود.

سپاهان که امیدی برای صعود به مرحله بعد ندارد، در دیدار رفت برابر الاتحاد با ۴ گل شکست خورد و حالا امیدوار است با نتیجه‌ای آبرومندانه، با آسیا وداع کند. در گروه اول، لوکوموتیو ازبکستان، النصر امارات و الاتحاد عربستان در مکان‌های اول تا سوم قرار دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.