اردوی تیم ملی فوتبال ایران در یکی از روزهای ابتدایی خرداد ماه امسال آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای مرحله نهایی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آماده می‌کند، از دوم خرداد ماه امسال دور جدید تمرینات خود را زیر نظر کادرفنی آغاز می‌کند.

در حال حاضر این برنامه ریزی از سوی کادرفنی به عمل آمده و لیست جدید تیم ملی در غیاب بازیکنان ذوب‌آهن و تراکتورسازی ۳۱ اردیبهشت یا اول خرداد اعلام خواهد شد.

در این میان تیم ملی در زمین دستگردی یا پژوهشگاه صنعت نفت تمرینات خود را آغاز کرده و سپس ملی‌پوشان روز دهم خرداد ایران را به مقصد مقدونیه برای برگزاری دیدار تدارکاتی با این کشور ترک خواهند کرد.

این دیدار ۱۳ خرداد در اسکوپیه برگزار می‌شود و طبق برنامه‌ریزی کادرفنی، سپس ملی‌پوشان مقدونیه را به مقصد اتریش یا آلمان براری برگزاری اردوی تدارکاتی یک هفته‌ای ترک خواهند کرد.

در همین زمینه فدراسیون فوتبال در انتظار درخواست کادرفنی است تا یک بازی تدارکاتی را نیز در مرحله دوم اردوی اروپایی تیم ملی برای کشورمان تدارک ببیند.

البته این برنامه‌ریزی‌ها انجام شده اما در صورتی که منابع مالی تأمین نشود و یا تمام بازیکنانی که کی‌روش آنها را می‌خواهد، نتوانند در این سفرها تیم ملی را همراهی کنند، امکان دارد تغییراتی در این برنامه ایجاد شود ضمن اینکه نبود زمین چمن مناسب در ایران باعث شده تا کادرفنی تیم ملی این درخواست را بدهد که ملی‌پوشان زودتر از موعد مقرر راهی اروپا شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.