بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: امیدوارم در لیگ قهرمانان آسیا بتوانیم به فینال برسیم و این مرتبه قهرمان شویم.

قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی فارس به امارات، در مورد دیدار روز چهارشنبه با النصر گفت: این بازی برای ما حیثیتی است اگرچه ما توانسته‌ایم به عنوان صدرنشین صعود کنیم اما می‌خواهیم مقابل النصر باز هم برنده شویم. انگیزه این تیم بسیار بالا است و ما تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم و می‌خواهیم با تمرکز خوب مقابل النصر بازی کنیم و دل مردم را شاد کنیم.

وی افزود: النصر تیم خوبی است. در بازی رفت هم در ۲۰-۳۰ دقیقه مسابقه اول رفت توانستند ما را غافلگیر کنند و بازی گره خورده بود اما ما توانستیم به موقع از فرصت‌های گلزنی‌مان استفاده کنیم. روز چهارشنبه هم می‌خواهیم با تمام انگیزه و توان خود به میدان برویم. به خصوص اینکه النصر عربستان و در کل کشور عربستان بحث‌های حاشیه‌ای زیادی را در این دوره برای ما به وجود آ‌ورده بودند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود بازیکنان ذوب‌آهن در لیگ برتر انگیزه لازم را ندارند، گفت: این حرف درست نیست. ما در لیگ برتر هم با تمام توان بازی کردیم و در دو سه مسابقه هم از حریفان با دو سه گل جلو افتادیم و با وجود آنکه لیاقت برد داشتیم پیروز نشدیم که اگر در آن مسابقات که به خاطر خستگی و عدم تمرکز برنده نشدیم و سه امتیاز هم نگرفتیم اکنون در کورس قهرمانی بودیم اما می‌خواهیم در فینال حذفی با قهرمانی همه چیز را جبران کنیم.

وی در مورد اینکه در فینال جام حذفی با تیم استقلال بازی دارند، گفت: استقلال تیم خوبی است. تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان است. ما می‌دانیم که بازی بسیار حساسی مقابل این تیم داریم اما تلاش می‌کنیم برای چهارمین مرتبه قهرمان جام حذفی شویم که در این صورت دومین قهرمانی پیاپی ما در جام حذفی خواهد بود.

وی در مورد اینکه فکر می کند ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا چه نتیجه‌ای بگیرد، گفت: ما بعد از بازی با النصر دو بازی حساس در پلی‌آف داریم. تلاش می‌کنیم که یکبار دیگر به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسیم و این مرتبه نمی‌خواهیم نایب‌قهرمان باشیم و می‌خواهیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.