دو تیم ذوب آهن و سپاهان اصفهان در آخرین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه به مصاف حریفان عربستانی می روند.

به گزارش خبرگزاری فارس، دو تیم اصفهانی روز چهارشنبه در لیگ قهرمانان آسیا آخرین دیدارشان را در مرحله گروهی انجام می‌دهند. هر دو بازی برای سپاهان و ذوب آهن تشریفاتی و البته حیثیتی است. سپاهان از گردونه رقابت‌ها حذف شده و ذوب آهن هم صعودش قطعی است.

النصر عربستان- ذوب آهن ایران؛ حذف النصر

شاگردان گل‌محمدی با سه گل تیم النصر عربستان را از عمان بدرقه کردند تا صعود و سرگروهی‌شان در لیگ قهرمانان آسیا قطعی شود. ذوب آهن که فینالیست جام حذفی در ایران هم هست برای تکرار پیروزی مقابل النصر انگیزه‌های بسیاری دارد. ذوب آهن با دبل کردن النصر می‌تواند درس خوبی به فوتبال عربستان بدهد. اینکه نتیجه فوتبال را نمی‌توان با لابی و دلار نفتی تغییر داد حتی اگر بتوان کنفدراسیون فوتبال آسیا را مجاب کرد که حکمی عجیب صادر کند تا در کشور سوم بازی برگزار شود. پیروزی ذوب آهن مقابل النصر زمینه ساز حذف این تیم از آسیا را فراهم می‌کند. النصر برای صعود باید ذوب آهن را شکست بدهد و امیدوار باشد که لخویا هم مقابل تیم ته جدولی بنیادکار شکست بخورد. البته انگیزه بازیکنان ذوب آهن برای درخشش در فوتبال آسیا چندبرابر حضور در لیگ برتر ایران است هرچند که آنها با یک پیروزی مقابل پدیده در لیگ راهی امارات شده‌اند.

جدول گروه B

۱- ذوب آهن ایران ۱۱ امتیاز

۲-لخویای قطر ۸ امتیاز

۳- النصر عربستان ۵ امتیاز

۴- بنیادکار ازبکستان ۲ امتیاز

سپاهان ایران- الاتحاد عربستان؛ وداع باشکوه با آسیا؟

شکست سنگین ۴ بر صفر سپاهان مقابل الاتحاد در بازی رفت بدترین نتیجه تیم‌های ایرانی مقابل ضعیف‌ترین حریف عربستانی در هفته قبل لیگ قهرمانان آسیا بود. سپاهان دیگر شانسی برای صعود ندارد اما قطعا زردپوشان اصفهانی برای دفاع از اعتبار خودشان و فوتبال ایران برای جبران آن شکست به میدان می روند. در این مسابقه دیگر ایگور استیماچ سرمربی تیم نیست و قاسم زاغی نژاد هدایت زردپوشان را برعهده دارد. سپاهان با ۲ گل زده و ۹ گل خورده ضعیف‌ترین خط حمله و دفاع گروه را در اختیار دارد با این حال جبران شکست مقابل الاتحاد باعث خواهد شد که وداعی آبرومندانه و با شکوه با آسیا داشته باشد.

جدول گروه A

۱-لوکوموتیو ازبکستان ۹ امتیاز

۲- النصر دبی ۸ امتیاز

۳-الاتحاد عربستان ۶ امتیاز

۴- سپاهان ایران ۳امتیاز

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.