سرمربی تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه صحبتهایش علیه مدیرعامل این باشگاه اعتقاد قلبی اش بوده است، گفت: اگر از این به بعد نتوانم خودم را کنترل کنم از فوتبال خواهم رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی درباره مصاحبه های تند علیه داوران لیگ و همچنین مطرح کردن صحبتهایی که در جایگاه او نیست، گفت: در یکسال گذشته سختی های زیادی کشیدم و خیلی پیش آمد که به هم ریخته باشم. رفتارهای من کاملا اشتباه بوده است و از تمام تماشاگران و داوران عذرخواهی می کنم. من اینطوری نیستم. سختی های زیادی کشیدم که باعث این مسائل شده است این حرفها را بزنم.

وی افزود: رفتار من درست نبوده و این را می پذیرم. به این دلیل عذرخواهی برایم ساده نیست. من باید از داوران عذرخواهی کنم و می دانم فضا علیه آنها مناسب نیست. من حتی از مدیران بالادستی باشگاه سایپا هم عذرخواهی می کنم. اگر از این به بعد نتوانم خودم را کنترل کنم، فوتبال را کنار خواهم گذاشت.

سرمربی تیم سایپا با اشاره به حمایتهای هیات مدیره باشگاه، گفت: هیات مدیره باشگاه که آدمهای فرهیخته و بزرگی هستند. آنها در طول فصل مرا دلداری می دانند و این مرا آرام می کرد.

جلالی در پاسخ به این سئوال که چرا هیات مدیره در طول فصل از شما حمایت نمی کرد؟ گفت: هیات مدیره با هیچکس رو دربایسی ندارد ولی آنها در طول فصل کار را تا بازی با تراکتوسازی مدیریت کردند. در آن بازی مسائلی رخ داد که کار ما را نابود کرد. اگر می گفتم می توانیم در کورس قهرمانی باشیم، تا آن موقع بودیم ولی مسائل حاشیه ای به ما ضربه زد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا از صحبت علیه بیت الله رضایی مدیرعامل باشگاه سایپا پشیمان نیستید گفت: آنچه گفتم اعتقاد قلبی من بود. فوتبال یک فضای تخصصی است و مدیران بالا دستی باید چنین نگاهی به فوتبال داشته باشد.

سرمربی سایپا در پایان تاکید کرد: امروز هیات مدیره از من خواست صحبت نکنم. سعی می کنم فضا را آرام نگه داریم تا بعد از ما مدیران سایپا می توانند تصمیم بگیرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.