کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: عربستان مسائل سیاسی و غیر ورزشی را وارد فوتبال کرد، وظیفه داریم با تمام توان این تیم را شکست دهیم.

مهدی رجب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد دیدار روز چهارشنبه با تیم النصر عربستان گفت: اگرچه ما در بازی رفت، النصر را شکسته دادیم و صعودمان به‌عنوان سرگروه قطعی شده است و از لحاظ فوتبالی این بازی حساسیتی ندارد، اما به خاطر مسائل سیاسی که عربستان وارد فوتبال کرد و ایران را ناامن جلوه داد، وظیفه‌مان است که در این بازی با تمام وجود در میدان حاضر شویم و با یک بُرد پاسخ دیگری به رفتارهای حاشیه‌ای عربستان بدهیم.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان، در مورد اینکه آیا فکر می‌کرد در بازی رفت، ۳ بر صفر النصر را شکست بدهند،‌ گفت: من فکر برد پر گل را نمی‌کردم، اما امیدوار و مطمئن بودم که پیروز می‌شویم، به خاطر رفتارهای حاشیه‌ای عربستان، بازیکنان ما تحریک شده بودند و خونمان به جوش آمده بود و با تمام توان در میدان حاضر شدیم و پیروز شدیم. هدف‌مان هم شکست النصر بود، اما برد با سه گل را پیش‌بینی نمی‌کردیم.

وی ادامه داد: مردم ایران و فوتبال‌‌دوستان ایرانی دوست دارند همیشه مقابل تیم‌های عربستانی پیروز شویم و این بازی‌ها حساسیت زیادی برای اهالی فوتبال در ایران دارد. ما هم این حساسیت و عِرق ملی را درک کرده بودیم و در بازی چهارشنبه هم با تمام وجود به میدان می‌رویم.

رجب‌زاده در مورد فینال جام حذفی و بازی با استقلال و صدرنشینی این تیم در لیگ برتر، گفت: جام حذفی از لیگ جداست. ما اگر بتوانیم در لیگ برتر هم سهمیه بگیریم، باز هم برای قهرمانی در جام حذفی تلاش خواهیم کرد، زیرا قهرمانی و افتخار آن برای ما می‌ماند و برگ سبزی در تاریخ باشگاه و همچنین کارنامه ما ثبت می‌شود. بنابراین حتی اگر در لیگ برتر هم مجوز حضور در آسیا را بگیریم، در فینال حذفی با تمام توان مقابل استقلال بازی خواهیم کرد و بدون انگیزه نخواهیم بود.

وی درمورد اینکه کدام تیم شانس قهرمانی در لیگ را دارد، گفت: هر سه تیم استقلال، پرسپولیس و استقلال خوزستان شانس برابری برای قهرمانی دارند، اگرچه اکنون استقلال صدرنشین است، اما ممکن است درهفته آخر همه چیز تغییر کند. به نظر من شانس هر سه تیم برای قهرمانی یکسان است.

رجب‌زاده در مورد اینکه راز ماندگاری او در فوتبال چیست و آیا در فصل آینده از فوتبال خداحافظی می‌کند یا نه، به فارس گفت: فصل آینده هم با ذوب‌آهن قرارداد دارم، در ابتدای این فصل با ذوب‌آهن قرارداد ۲ ساله امضا کردم و با آقای آذری صحبت کردم. اگر هم همه لطف دارند و به من می‌گویند من در فوتبال ماندگار شده‌ام، دلیلش مشخص است. خوب تمرین کردن و خوب فکر کردن. امیداورم بتوانم پاسخ اعتماد ذوب‌آهن و کادر فنی این تیم را بدهم، زیرا اعتماد مربی به بازیکن هم خیلی مهم است و در کادر فنی ما، آقا یحیی به من اعتماد و اعتقاد دارد و من هم با تمام وجود تلاش می‌کنم جواب اعتماد او و ذوب‌آهن را بدهم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.