پپ گواردیولا در هفتمین نیمه نهایی خود با بایرن مونیخ روبروی حریف سرسختی چون اتلتیکو مادرید قرار گرفته است و معتقد است بایرن با ارئه یک بازی برتر می تواند به فینال برسد.

به گزارش ایسنا، بایرن مونیخ و اتلتیکومادرید باید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر هم به میدان بروند. دیدار رفت دو تیم با برتری یک بر صفر تیم مادریدی در خانه به پایان رسیده است که البته حاشیه امنیت خوبی را برای این تیم فراهم نمی کند.

پپ گواردیولا برای هفتمین بار در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حضور دارد. او درباره رویارویی با اتلتیکو گفت: اشتباه است اگر فکر کنیم برد پرگلی خواهیم داشت. اتلتیکو تیم بسیار خوب و قابل احترامی است و فکر کنم شرایط سختی خاهیم داشت. تنها در یک صورت به دیدار نهایی می رسیم و آن هم این است که در تمام نقاط زمین بهتر عملکردمان را نشان دهیم. برای این دیدار آماده هستیم و ریبری نیز با تیم تمرینات خوبی کرده است و می تواند به میدان برود.

این مربی ادامه داد: من هم مثل سیمئونه هستم و برای تیمم زحمت زیادی کشیدم و دوست دارم با رسیدن به دیدار نهایی برای رسیدن به قهرمانی تلاش کنیم. به خوبی از کیفیت بالای بازیکنان حریف آشنایی داریم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا در مونیخ بهترین عملکردمان را داشته باشیم. زندگی در آلمان برای من خیلی خوب بود و از زندگی در اینجا همراه خانواده ام راضی هستم. خب من به عنوان مربی اسپانیایی مشکلات فرهنگی داشتم ولی جز برد به چیزی فکر نکردم و در تلاش برای حل مشکلات بودم و امیدوار هستم کارم در بایرن ادامه پیدا کند.

این مربی در پایان درباره شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان گفت: کار سختی است چرا که تیم های مادریدی خیلی تلاش کردند و سیتی نیز است و همه تیم ها به خوبی آماده هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.