سرمربی اتلتیکو مادرید تنها به کسب پیروزی برابر بایرن مونیخ فکر می کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، اتلتیکو مادرید سه شنبه شب در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان مهمان بایرن مونیخ است. دیگو پابلو سیمئونه در نشست خبری پیش از بازی گفت: از چهار سال و نیم پیش تغییرات کمی در تیم رخ داده است. تنها برخی از بازیکنان جوان همچون کاراسکو آنخل کورئا و یتو سائول و... به تیم اضافه شدند. این اتفاق هیجان برانگیز است. بازیکنانمان می دانند چگونه باید در اتلتیکو بازی کنند.

سرمربی اتلتیکو درباره انتقاد ژاوی از نحوه بازی تیمش اظهار کرد: به نظر همه احترام می گذارم. در فوتبال همه برای خود دلیلی داریم. من همیشه به بالا بردن توانایی بازیکنانم فکر می کنم. تنها زمانی می توانم حق انتخاب داشته باشم که در تیم ملی باشم. در باشگاه نمی توانم بر اساس عقیده ام کار کنم.

او درباره بازی فردا شب گفت: در نیمه اول دیدار رفت راحت کار کردیم. در نیمه دوم بایرن توانست بازی همیشگی خود را ارائه دهد. بازی فردا به قدرت ذهنی دو تیم بستگی دارد. تنها پیروزی برایم اهمیت دارد و خود را برای آن آماده کردم. به علاقه مندی های دیگران توجهی ندارم برای باشگاه کار می کنم چون آن به من دستمزد می دهد.

او به هواداران اتلتیکو گفت: به شیوه بازی تیم وفادار خواهیم بود.

سیمئونه در مورد تماشای بازی از جایگاه تماشاگران اظهار کرد: از آن جا بازی خوب دیده می شود اما نمی توانم به دستیارانم اطلاعاتی بدهم. در کنار زمین می توانید بیشتر در اتفاقات درون زمین شرکت داشته باشید.

سرمربی آراژانتینی درپایان گفت: خجالت نمی کشم که بگویم از تمام بازی ها ترس دارم. همیشه به این موضوع فکر می کنم که فردا من را برکنار خواهند کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.