همدان- تیم فوتبال پاس همدان در هفته سی و ششم و لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در یک دیدار حساس برابر پیکان تهران تن به شکست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ایستگاه سی و ششم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور به آخر خط رسید تا در این هفته نتایج سرنوشت‌سازی در لیگ دسته اول فوتبال رقم بخورد.

تیم فوتبال پاس همدان در این هفته میهمان تیم صدرنشین پیکان تهران بود و این تیم تهرانی با کسب حداقل امتیاز سند صعود به لیگ برتر و جشن قهرمانی خود را دریافت می‌کرد و پاس نیز تقریباً سقوط خود را با شکست در این دیدار قطعی می‌دید و تمام شرایط حساسیت این بازی را به اوج خود رسانده بود.

تیم پیکان تهران از بازیکنان تاکتیکی و باتجربه‌ای نظیر میثم سلیمان فلاح، محمدمهدی نظیری، عباس محمدرضایی، مجتبی شیری، محمدصادق بارانی و سایر بازیکنانی که سابقه بازی در لیگ برتر را دارند سود می‌برد.

همچنین این تیم بر روی نیمکت خود مربی باتجربه‌ای نظیر علیرضا مرزبان را دارد و از تمام جهات تیم پیکان نسبت به‌پاس برتری محسوسی داشت.

تیم فوتبال پیکان تا قبل از این دیدار با تنها ۴ باخت از ۳۵ بازی کمترین تعداد باخت های لیگ دسته اول فوتبال را از آن خودکرده بود و یکی بهترین خط حمله‌های لیگ با ۴۶ گل زده و بهترین خط دفاع لیگ با تنها ۲۷ گل خورده را در دست داشت که این آمارها خود گویای آنست که پیکان شایسته‌ترین تیم برای حضور در لیگ برتر است و همدانی‌ها کار دشواری برابر این تیم متمول و بزرگ دارند.

پاس در خط دفاعی با ۳۸ گل خورده یکی از بدترین دفاع‌های این فصل را از آن خودکرده‌است

اما در طرف دیگر میدان تیم فوتبال پاسی قرار داشت که نزدیک به نیمی از بازی‌های خود را یعنی ۱۵ بازی واگذار کرده و در خط حمله و خط دفاعی اصلاً وضعیت مناسبی ندارد و خط حمله این تیم تنها ۳۰ گل زده و در خط دفاعی با ۳۸ گل خورده یکی از بدترین دفاع‌های این فصل را از آن خودکرده‌اند.

پاسی‌ها که در این دیدار حساس و سرنوشت‌ساز تا لحظات پایانی دوام آورده بودند درنهایت در دقیقه ۸۵ با گل عباس محمدرضایی رشته‌های خود را پنبه دیدند و تن به شکست دادند و با این پیروزی قهرمانی پیکان تهران در لیگ دسته اول فوتبال و صعود به لیگ برتر قطعی شد.

امروز روز سیاهی برای فوتبال همدان رقم خورد و تیم پاس در آستانه سقوطی تلخ و باورنکردنی به لیگ دسته دوم فوتبال قرار دارد.

این تیم باید در دو بازی باقی‌مانده خود برابر تیم فوتبال گیتی پسند در اصفهان و مس کرمان در همدان پیروز شود و در کنار آن چشم‌انتظار سایر نتایج باشد تا شاید بقا این تیم همدانی در لیگ دسته اول فوتبال ممکن شود.

باید گفت بقا پاس در این فصل بسیار پیچیده و به اما و اگرهای زیادی بستگی دارد و باید خیلی خوش‌بین باشیم تا پاس را در فصل آینده نیز در لیگ دسته اول فوتبال ببینیم.

حالا باید مسئولین فوتبال همدان و ریاست هیئت‌مدیره تیم فوتبال پاس جوابگوی این وضعیت فوتبال همدان باشند که با بی تدبیری هیئت‌مدیره و اعضای هیئت‌مدیره این تیم رقم خورده است.

به‌اتفاق نظر اکثر کارشناسان فوتبالی همدان کلیدی‌ترین اشتباه هیئت‌مدیره پاس در انتخاب بهرام یدی به‌عنوان مدیرعامل این تیم بود که باعث نگون‌بختی پاس شد چراکه یدی سابقه سقوط با تیم فوتبال الوند همدان به لیگ دسته دوم را نیز در کارنامه دارد.

در این فصل ساختار پاس در کادر بیرون زمین و داخل زمین از تدارکات تا بالاترین فرد تصمیم‌گیرنده در این باشگاه از افراد بسیار شکننده و ضعیف انتخاب شد و تمام این عوامل باعث شد تا کار این تیم به اینجا کشیده شود و حال تنها باید منتظر بمانیم که در این ۲ هفته باقی‌مانده معجزه‌ای صورت بگیرد تا پاس در لیگ دسته اول باقی بماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.