مهاجم سابق اتلتیکومادرید ابراز امیدواری کرد دو تیم اسپانیایی با برتری برابر حریفان خود راهی دیدار نهایی لیگ قهرمانان باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اکسپرس، فردا و پس فردا با برگزاری دو دیدار پرونده مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان بسته خواهد شد و دو تیم مادریدی باید برابر حریفان خود به میدان بروند. در این رابطه دیگو فورلان ابراز امیدواری کرد این دو تیم برگزارکننده دیدار نهایی در ورزشگاه سن سیرو باشند. او درباره این موضوع گفت: حقیقتا دوست دارم اتلتیکو و رئالبه دیدار نهایی صعود کنند و به دیدار نهایی برسند. من هر دو دیدار نیمه نهایی را دیدم. اتلتیکو در خانه عملکرد خوبی داشت و من مطمئن هستم در دیدار برگشت نیز تیم متفاوتی از اتلتیکو خواهید دید. من از عملکرد سیمئونه در اتلتیکو شگفت زده شدم و به نظرم کاری که او در این تیم انحجام داده خارق العاده است. بازیکنان نیز او را دوست دارند و من دوست دارم سیمئونه مدتها در اتلتیکو بماند.

او در ادامه درباره اینکه دوست دارد چه تیمی فاتح لیگ قهرمانان شوند گفت: طبیعتا دوست دارم اتلتیکو قهرمان شوم چون قبلا در این تیم بازی کردم.

اتلتیکومادرید و رئال مادرید دو سال قبل نیز در لیسبون به دیدار نهایی رسیدند و در حالی که تا دقیقه ۹۰ این اتلتیکو بود که از حریف خود پیش بود، رئال به خود امد و توانست بازی را به سود خود برگرداند.

همچنین این احتمال نیز است که دو تیم ویارئال و سویا نیز در لیگ اروپا برگزار کننده دیدار نهایی باشند. به این صورت هر چهار تیم فینالیست لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اسپانیایی خواهند بود و در صورتی هم که در تابستان اسپانیا قهرمان یورو شود، فوتبال اسپانیا سالی تاریخی خواهد داشت.

او در پایان درباره بازی رئال مادرید و منچسترسیتی گفت: من شانس رئال را کمی بیشتر می دانم ولی اگر سیتی به گل برسد، کار برای رئال سخت می شود. من در اتلتیکو همراه اگوئرو بازی کردم و می دانم که او چه بازیکن بزرگی است و کوچکترین غفلتر از او برای رئال گران تمام خواهد شد ولی با این حال رئال در خانه تیمی قدرتمند است و در بازی رفت نیز برتر بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.