مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: طارمی مهاجم بسیار خوبی است و آقای گلی لیگ برتر را به او تبریک می‌گویم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسن بیت‌سعید، بهترین گلزن استقلال خوزستان در مقطعی از فصل رقابتی فشرده با مهدی طارمی برای کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر داشت، ولی در نهایت از مهاجم پرسپولیس عقب ماند.

حسن بیت‌سعید درمورد اینکه طارمی در آستانه رسیدن به آقای گلی لیگ برتر است به خبرنگار تسنیم گفت: قبلاً هم گفته بودم که مهدی بازیکن بسیار خوبی است و خیلی خوب پیشرفت کرد. خوشحالم که او چنین روندی را پشت‌سر گذاشت و حالا یک بچه جنوب قرار است جایزه آقای گلی را بگیرد. من به طارمی پیشاپیش آقای گلی را تبریک می‌گویم و برایش آرزوی موفقیت دارم.

وی در پاسخ به این پرسش که چه تیمی قهرمان لیگ برتر می‌شود، عنوان کرد: هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست. البته هفته آینده درصد زیادی از سرنوشت قهرمانی مشخص خواهد شد، ولی با این حال همه چیز به هفته آخر کشیده می‌شود. پرسپولیس و استقلال هفته بعد دو بازی سخت دارند و من امیدوارم که بتوانیم از این موضوع نهایت استفاده را ببریم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان همچنین تأکید کرد: واقعاً معلوم نیست چه اتفاقاتی خواهد افتاد، ولی اگر استقلال خوزستان شش امتیاز بگیرد قهرمان خواهد شد. احتمال اینکه دو مدعی دیگر امتیاز از دست بدهند زیاد است و ما تلاش می‌کنیم تا شش امتیاز بگیریم و قهرمان شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.