بال فرانسوی تیم فوتبال بایرن مونیخ نه تنها خودش را آماده به میدان رفتن در بازی برگشت تیمش و اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا می‌داند، بلکه می‌گوید باید در این بازی حضور داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانک ریبری در طول فصل جاری بارها و برای مدتی طولاتی با مصدومیت دست‌و‌پنجه نرم کرده است، اما او می‌گوید اکنون خودش را آنقدر آماده می‌بیند که بتواند به باواریایی‌ها برای صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا کمک کند.

بایرن مونیخ هفته پیش در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه اتلتیکومادرید با یک گل تن به شکست داد و فردا شب در خانه برای جبران این شکست باید به میدان برود. ریبری که در بازی هفته گذشته به‌عنوان بازیکن تعویضی در نیمه دوم به جای کینگسلی کومان به میدان رفت می‌گوید برای بازی برگشت هم آماده است. این در حالی است که او در بازی شنبه شب باواریایی‌ها برابر مونشن‌گلادباخ به‌دلیل دردی که در کمرش احساس می‌کرد، نتوانست به میدان برود.

ریبری ۳۳ ساله به نشریه کیکر آلمان گفت: حالم نسبت به قبل به مراتب بهتر است. من مقداری تمرین دویدن داشته‌ام و از امروز تمرینات تیمی را به‌صورت کامل آغاز می‌کنم. احساس می‌کنم که برای بازی برابر اتلتیکومادرید آماده‌ام و بی‌صبرانه منتظرم که برابر این تیم به میدان بروم. من باید در این بازی حضور داشته باشم.

تیم فوتبال بایرن مونیخ فرداشب از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران، میزبان اتلتیکومادرید است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.