ستاره کروات سابق میلان به شدت از رئیس باشگاه میلان انتقاد کرد و مالدینی را بهترین گزینه برای ریاست روسونری دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس، زونیمیر بوبان هافبک اسبق میلان که توانسته بود به همراه روسونری فاتح لیگ قهرمانان شود به شدت از برلوسکونی رئیس باشگاه انتقاد کرد و دوران او را تمام شده دانست و پائولو مالدینی را بهترین گزینه برای ریاست باشگاه دانست.

میلان روز گذشته مقابل فروزینون به نتیجه تساوی ۳ بر ۳ رضایت داد تا برای دومین فصل متوالی سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را از دست دهد.

ستاره کروات سابق روسونری در مصاحبه با شبکه اسکای اسپورت اظهار داشت: بدون شک تساوی در بازی که شما دو گل از حریف عقب هستید کار ستودنی است اما با وجود احترام به حریف آیا این تیم همان میلان است؟ آیا برای روسونری جایز است مقابل تیمی که برای اولین بار در تاریخش به سری‌آ آمده است در خانه مساوی کند؟

وی افزود: میهایلوویچ با وجود شرایط سخت در میلان توانست تیم خوبی را تشکیل دهد. اما بروکی که جانشین او شد به نظرم نباید در این شرایط هدایت میلان را برعهده می‌گرفت.

بوبان در پایان به برلوسکونی انتقاد کرد و گفت: به نظرم مشکل میلان در مدیریت است نه در کادرفنی. باشگاه باید در کادر مدیریتی خود تغییر ایجاد کند و بهترین گزینه برای آن پائولو مالدینی است. برلوسکونی باید درک کند که دوران او سالهاست به پایان رسیده است.

بوبان به همراه تیم‌ملی کرواسی در جام جهانی ۱۹۹۸ خوش درخشید و توانست به مقام سوم این رقابت‌ها دست پیدا کند. او به همراه روسونری ۹ جام را فتح کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.