رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال درمورد برنامه‌های مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال در روز چهارشنبه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا ملامحمد، رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال گفت: روز چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۹۵ از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در سالن همایش‌های هتل ارم تهران، مراسم رونمایی از پیراهن تیم‌های ملی فوتبال برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: قرارداد این دوره فدراسیون برای تولید پیراهن‌های تیم ملی با شرکت جیووا بسته شده است.

رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال گفت: روز چهارشنبه پیشکسوتان فوتبال، مسئولان ورزش کشور، مسئولان فدراسیون فوتبال، کادر فنی تیم‌های ملی، جمعی از هنرمندان و فرهنگیان، اصحاب رسانه و ... در این مراسم حضور خواهند داشت.

ملامحمد در خصوص برنامه‌های روز چهارشنبه خاطرنشان کرد: به رسم مداومی که پس از سمینار ۲۵۰۰ شهید ایجاد کردیم، در ابتدای مراسم از یکی از خانواده‌های شهدای حرم تقدیر می‌کنیم. در ادامه قرعه‌کشی باشگاه هواداران فوتبال انجام می‌شود و با همکاری سایت ۹۰۹۰از هواداران منتخب فوتبال ملی نیز تقدیر می‌شود.

وی افزود: همچنین این مراسم با سخنرانی ریاست فدراسیون همراه بوده و از جمعی از پیشکسوتان و بازیکنان ارزشمند تیم ملی به رسم یادبود تقدیر خواهد شد. در نهایت هم رونمایی از پیراهن تیم‌های ملی فوتبال با حضور کاپیتان‌های ارزشمند تیم ملی، کادر فنی تیم ملی و مسئولان فدراسیون فوتبال و ورزش کشورمان انجام می‌شود. لازم به توضیح در میان این برنامه‌ها کلیپ‌های مختلف هنری پخش و با سخنرانی مدیرعامل جیووا از ایتالیا نیز همراه خواهیم بود.

رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال در پایان تصریح کرد: این مراسم فرهنگی - هنری با حمایت کمیته فرهنگی و دیگر دست‌اندرکاران فدراسیون برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.