مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: فرهاد مجیدی در تماس تلفنی من را آرام کرد که از این بابت از او تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه استقلال، حنیف عمران‌زاده پس از دربی هفته پرهیاهویی را پشت سر گذاشت، اما حالا از انگیزه بالایی برخوردار است تا در بازی‌های باقیمانده به استقلال کمک کند. مدافع استقلال گفت‌وگویی انجام داده که در زیر می‌خوانید:

* علت اینکه پس از دربی در تمرینات حضور نداشتی، چه چیزی بود؟

به‌دلیل شکست در دربی، همه مجموعه استقلال و هواداران و از جمله خودم خیلی ناراحت بودیم. هواداران هم به شدت از ما انتقاد می‌کردند. تا چند شب نمی‌توانستم بخوابم و اعصابم بههم ریخته بود. در تمرین قبل از بازی با فولادخوزستان، پرویز مظلومی پرسید چرا ناراحتی که من هم جریان را به او گفتم. از مظلومی خواستم مدتی به من استراحت بدهد و در بازی با فولاد حضور نداشته باشم تا از نظر روحی ریکاوری کنم و به شرایط مطلوب برسم. در راه منزل بودم که فرزاد مجیدی با من تماس گرفت و گفت در لیست بازی با فولاد نیستم. شب هم که اعلام شد در اختیار باشگاه هستم. در روزهای بعد، جلسه بسیار خوبی با بهرام افشارزاده داشتم که ایشان به من روحیه داد و کمکم کرد.

* در این مدت تمرین می‌کردی؟

بله، هر روز زیر نظر دکتر امین نوروزی و خانم محمدی تمرین می‌کردم که از آنها تشکر می‌کنم. یک اتفاق هم عصر شنبه افتاد، فرزاد مجیدی تماس گرفت و گوشی را داد به فرهاد. فرهاد پیش از این هم دو مرتبه با من به طور کامل صحبت و خیلی آرامم کرده بود. او شنبه هم مفصل با من صحبت کرد. از او بسیار ممنونم. من اشتباه کردم و حالا هم از هواداران، مدیران، مربیان و بازیکنان تیم عذر خواهی می‌کنم.

* از نظر روحی در شرایط مطلوبی قرار داری؟

صددرصد. هم از لحاظ روحی و هم جسمی بسیار خوب و سرحال هستم و انگیزه بالایی دارم تا به تیم محبوبم کمک کنم.

* آیا شنیده‌ای که باشگاه تو را جریمه کرده است؟

من با همه بازیکنان و مربیان استقلال دوست هستم و کوچک‌ترین مشکلی با شخصی ندارم. مشکلی هم با جریمه باشگاه ندارم و آن را می پذیرم.

* در مصاحبه‌ای گفته‌ای که ناگفتنی‌ها را بازگو می‌کنی و برخی رسانه‌ها نیز عامل غیبت تو را اشخاص دیگری عنوان کردند.

خیر، من خیلی ناراحت بودم و در حالت عصبانیت آن مصاحبه را انجام دادم. کنترلم را از دست دادم و نباید این کار را می‌کردم. استقلال خانه من است و بازیکنان و مربیان این تیم مانند اعضای خانواده‌ام هستند. این حرف‌ها مطرح نیست و همه واقعیت این بود که مظلومی مرا به‌دلیل مشکلات روحی و بی‌انگیزگی از حضور در تمرینات محروم کرد و شخص دیگری در این موضوع دخیل نبوده است. مطرح کردن این گونه شایعات کذب و تحلیل‌ها توسط ذهن‌های بیمار و بعضی از رسانه‌های مغرض انجام می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.