کاپیتان پیشین تیم فوتبال بارسلونا از هم تیمی آرژانتینی پیشین خود در برابر اتهاماتی که به او نسبت داده شده است دفاع و تأکید کرد که او هرگز به حریفانش بی‌احترامی نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس می‌گوید این فرضیه را که داوران اسپانیا در حق لیونل مسی لطف می‌کنند و این ستاره آرژانتینی نسبت به دیگر بازیکنان از حمایت ویژه‌ای برخودار است، بی‌اساس دانست و تأکید داشت هم‌تیمی پیشین او بازیکنی نیست که برای رسیدن به هدفش به فریب داوران روی بیاورد.

پس از بازی تیم‌های بارسلونا و اتلتیکومادرید در ماه ژانویه که در آن فلیپه لوئیز به‌دلیل خطا روی مسی اخراج شد، این مدافع برزیلی ادعا کرد که مهاجم آرژانیتنی کاتالان‌ها برای ۱۰ نفره کردن حریف‌، تمارض کرده و داور را فریب داده است. او همچنین ادعا کرد که مسی به‌طور ویژه از سوی داوران حمایت می‌شود.

ژاوی هرناندس در واکنش به این موضوع به شبکه BeIn Sports گفت: مسی انسان خوبی است. او همیشه آدم شایسته‌ای بوده است، یک انسان راستگو و صادق که اهل فریب و تقلب نیست. مسی هرگز در زمین بازی به کسی توهین نکرده است و رفتارش برای همه می‌تواند الگو باشد.

کاپیتان پیشین بارسلونا ادامه داد: لئو انسان متواضعی است. او بازیکنی بسیار حرفه‌ای است که از باختن بیزار است. از هر نظر که نگاه کنید، لئو بهترین بازیکن دنیاست. من به او توصیه کردم که در جریان بازی پررنگ‌تر باشد و او الان این کار را انجام می‌دهد. مسی به پا به توپ شدن اعتیاد دارد و زمانی که نمی‌تواند بازی کند، واقعاً به‌هم می‌ریزد.

مسی در یک دو ماه اخیر از دوران اوجش فاصله گرفته است که همین موضوع یکی از عوامل اصلی اُفت بارسلونا هم بوده است، هرچند که او و تیمش هنوز این شانس را دارند که دوگانه قهرمانی لالیگا و جام حذفی اسپانیا را ببرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.