بازیکن تیم فوتبال نفت تهران گفت: صحنه گلم به پرسپولیس را بارها دیدم و فکر می‌کنم با رضا نورمحمدی در یک خط بودم و به همین دلیل به نظرم گلی که زدم آفساید نبود.

وحید امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شرایط تیم فوتبال نفت تهران پیش از دیدار این تیم مقابل فولاد گفت: خوشبختانه از ابتدای فصل شرایط خوبی داشتیم اما بدترین مشکل ما همان بی‌پولی است که روی تیم تأثیر می‌گذارد. باید پول باشد تا بازیکنان بتوانند با روحیه خوبی تمرین کنند اما واقعا مشکل مالی بر روی روح و روان بازیکنان تأثیر می‌گذارد. خیلی مواقع همین مشکلات مالی باعث می‌شود که مشکلی که با زبان حل می‌شود به درگیری برسد. تنها مشکل ما همان بی‌پولی است اما ما تمرین خودمان را انجام می‌دهیم. هر چند که مشخص نیست که آخر فصل با چه کسی طرف حساب هستیم.

وی درباره دیدار مقابل فولاد هم اظهار داشت: این تیم از منطقه خطر بیرون آمده و تیم خوبی است. در دور رفت ما این تیم را در اهواز بردیم هر چند که هنوز هم انگیزه کسب سهمیه در تیم ما وجود دارد. شاید اگر سپاهان را می‌بردیم هنوز نیم‌نگاهی به قهرمانی داشتیم اما ما به دنبال این هستیم تا جایگاه‌مان را در جدول رده‌بندی بهتر کنیم چرا که هر چه جدول رده‌بندی بهتر باشد برای خود ما بازیکنان هم بهتر خواهد بود.

امیری درباره پایان قراردادش با نفت و اینکه تکلیف آینده او چه خواهد بود، اظهار داشت: قراردادم با نفت سه ساله بود و درست است که مشکلات زیادی در این تیم داشتم اما من در نفت به تیم ملی رسیدم و ملی‌پوش شدنم را مدیون نفتی‌ها هستم. با این همه قرارداد من امسال تمام است و همه تلاشم را می‌کنم تا یک گزینه خارجی برایم فراهم شود چرا که هر فوتبالیستی آرزو دارد در خارج از ایران بازی کند اما اگر قسمت نشد که به خارج بروم بر روی گزینه‌های داخلی فکر خواهم کرد. برای من شرایط مالی مهم است.

وی در مورد اینکه حضور در پرسپولیس یا استقلال برایش فرق نمی‌کند، اظهار داشت: تا الان برای من قرمز و آبی فرق ندارد. چرا که من باید بهترین تصمیم را از نظر مالی و فوتبالی بگیرم چرا که چند سال دیگر فوتبال و قرمز و آبی تمام می‌شود اما من و خانواده‌ام باید به زندگی‌مان ادامه بدهیم. به همین دلیل زندگی و خانواده‌ام برای من از هر چیزی مهم‌تر است.

بازیکن تیم نفت درباره اینکه به فکر رفتن به تیم‌های اروپایی است یا اینکه به حضور در حوزه خلیج فارس هم راضی است، ادامه داد: خودم که آرزو می‌‌کنم در اروپا بازی کنم اما چیزی که مهم است این است که یک فوتبالیست باید آرامش داشته باشد و اگر قراردادی می‌بندی به آن برسی. قطعا اگر فوتبالیستی در آسودگی باشد پیشرفت هم خواهد کرد.

امیری در پاسخ به این سوال که جدایی‌اش از نفت قطعی شده، گفت: فعلا که چیزی مشخص نیست. آینده نفت هم مشخص نیست اما امسال به کل بازیکنان بی‌احترامی شد و این مسائل قطعا روی تصمیم‌گیری من اثر می‌گذارد. سال گذشته هم همین شرایط بود اما گفتند ۲۰ میلیارد تومان بودجه به تیم خواهد آمد اما این اتفاق نیفتاد و دیدید که امسال نتایج ما بدتر از سال گذشته شد. نمی‌شود بر روی این حرف‌ها حساب کرد هر چند که نفت به گردنم حق دارد و می‌خواهم اگر از این تیم جدا شدم با روی باز بروم نه ناراحتی.

وی در مورد اینکه از نظر او چه تیمی امسال شانس قهرمانی خواهد داشت، تصریح کرد: به نظر من هر سه تیم بالای جدول قابل احترام هستند و شانس قهرمانی دارند اما نمی‌توان از حالا گفت که چه تیمی قهرمان خواهد شد. درست است که این سه تیم حریفان قدرتمندی دارند اما انگیزه قهرمانی باعث می‌شود تا آنها بسیار خوب در مسابقات ظاهر شوند.بازیکن تیم نفت درباره دیدار این تیم مقابل پرسپولیس که منجر شد سرخ‌پوشان از رده اول لیگ به رده سوم سقوط کنند، گفت: ما در این بازی هدفمند بازی کردیم و روی ضدحمله‌ها کار کردیم. در طول بازی به دنبال اشتباه حریف بودیم تا بازی را ببریم. به این ۳ امتیاز بسیار نیاز داشتیم و هنوز هم شانس کسب سهمیه داریم.

امیری در پاسخ به این سوال که آیا گلی که به پرسپولیس زد آفساید بود یا نه، ادامه داد: فیلم بازی را زیاد دیدم. ارسلان مطهری با سر توپ را برای من انداخت و یک لحظه فکر کردم با رضا نورمحمدی در یک خط هستم. البته مسعود عنایت هم گفته که این گل آفساید نبوده و قطعا صلاحیت آنها برای این مسئله بیشتر است. به نظر خودم هم گلم به پرسپولیس آفساید نبود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.