بازگشت کریستیانو رونالدو به تمرینات از عناوین مهم روزنامه های ورزشی اسپانیا است.

به گزارش ایسنا، رونالدو دیروز در تمرینات پا به توپ شد و امیدوار است به بازی چهارشنبه شب برابر منچسترسیتی برسد. در زیرنگاهی داریم به عنوان‌های مهم صفحه نخست روزنامه های ورزشی اسپانیا.

مارکا

تیتر نخست این روزنامه به رونالدو اختصاص دارد. به نظر می رسد دیگر عضله ضرب دیده مهاجم رئال مادرید درد نمی کند. او دیروز با تیم تمرین کرد.

این نشریه به سفر اتلتیکو مادرید به مونیخ اشاره دارد. دیگو گودین و کاراسکو تیم را همراهی خواهند کرد.

موندودپورتیوو

تیتر نخست این روزنامه به بارسلونا اختصاص دارد. آبی اناری‌ها برای فتح لالیگا باید اسپانیول و گرانادا را شکست دهند.

این نشریه به نبود کلودیو براوو در دو بازی پایانی فصل بارسلونا به علت آسیب دیدگی اشاره کرد.

این روزنامه به قهرمان نشدن لستر سیتی در روز گذشته اشاره کرد. این تیم برابر منچستریونایتد یک بر یک مساوی شد. در صورت باخت امشب تاتنهام برابر چلسی، لستر قهرمان می شود.

خواسته رونالدو از عناوین این نشریه است. او می خواهد زین الدین زیدان به هدایت مادرید ادامه دهد.

توافق اولیه نولیتو بازیکن اسپانیایی سلتاویگو با میلان از عناوین این روزنامه است.

آس

صحبت های رونالدو تیتر نخست این روزنامه است. مهاجم مادرید گفت: لیگ قهرمانان رقابت خاصی است برای همین احساس می‌کنم هر بازی در لیگ قهرمانان اروپا اولین تجربه‌ام در این ر‌قا‌بت‌ها است.

این نشریه به دیدارها و نتایج هفته سی و ششم لالیگا اشاره کرد. ویارئال با دوگل والنسیا را شکست داد و حضورش در فصل آینده لیگ قهرمانان را تثبیت کرد. اتلتیک بیلبائو دو بر یک سلتاویگو را شکست داد، اسپانیول با یک گل برابر سویا پیروز شد و دپورتیوو لاکرونیا با دو گل مغلوب ختافه شد.آخرین دیدار هفته میان مالاگا و لوانته برگزار می شود.

صحبت ها تراپاتونی از عناوین این روزنامه است. سرمربی ایتالیایی گفت: از دیدن بازی تیم دیگو سیممئونه(اتلتیکو مادرید) لذت می برم. تیکی تاکا حوصله مرا سر می برد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.