ستاره مادریدی ها می‌گوید حضور در رقابت‌های اروپایی تجربه متفاوتی است و اولویت او وتیمش در این فصل نیز قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کریستیانو رونالدو که حضورش در بازی چهارشنبه شب رئال‌مادرید مقابل منچسترسیتی در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در هاله‌ای از ابهام است، در گفت‌وگو با سایت رسمی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) گفت: برای من این یک مزیت است که بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان هستم و بابت این دستاوردم خیلی خوشحالم.

وی در خصوص قهرمانی رئال‌مادرید در فصل ۱۴-۲۰۱۳ لیگ قهرمانان عنوان کرد: قهرمانی رئال‌مادرید در آن دوره فوق‌العاده بود و حس خاصی به ما داد چون قهرمانی در این تورنمنت همیشه خاص است، اما چون این قهرمانی در شهر لیسبون پرتغال بود، کمی خاص‌تر بود.

رونالدو که برای اولین بار در سال ۲۰۰۳ با منچستریونایتد حضور در مسابقات لیگ قهرمانان را تجربه کرد، در ادامه گفت: حضور در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا حس متفاوتی است و ضربان قلب شما در این مسابقات به طور متفاوتی می‌تپد. همانطور که گفتم این مسابقات خاصی است و حس متفاوتی را به شما می‌دهد. به همن خاطر هر بازی لیگ قهرمانان را به مانند اولین بازی‌ام در این تورنمنت را دوست دارم.

ستاره پرتغالی رئالی‌ها تصریح کرد: اولویت رئال‌مادرید قهرمانی در لیگ قهرمانان است، هرچند می‌دانیم که چالش دشواری در پیش داریم، اما هیچ چیز غیرممکن نیست. اگر منچسترسیتی هم در مرحله نیمه‌نهایی است به این خاطر است که آنها تیم خیلی خوبی دارند. حذف پاری‌سن‌ژرمن از دور رقابت‌ها کار ساده‌ای نیست، اما من‌سیتی این کار را کرد. آنها نقاط ضعف کمی دارند.

بهترین بازیکن جهان در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ با اشاره به هت‌تریکش در بازی برگشت مقابل ولفسبورگ در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان که باعث شد شاگردان زیدان در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۳ بر ۲ به دور بعد صعود کنند، گفت: آن دیدار شاید یکی از مهمترین بازی‌های ما بود. ما باید با سه گل برتری به پیروزی می‌رسیدیم و من این سه گل به ثمر رساندم، از این‌رو شب خاصی بود. ما باید شبی بی‌نقص را سپری می‌کردیم که این اتفاق افتاد. نه‌ تنها به خاطر گل‌هایی که من زدم، بلکه کل تیم به خوبی کارش را انجام داد و تماشاگران هم که نقش مهمی در بازگشت ما به آن بازی داشتند، به خوبی از تیم حمایت کردند. آن بازی، شبی فوق‌العاده و جادویی بود.

رونالدو همچنین در تمجید از سرمربی فرانسوی رئال‌مادرید که از زمان معرفی شدنش به عنوان سرمربی رئال در این تیم تحولاتی ایجاد شده، اظهار داشت: ما عشق زیدان به بازیکنانش را حس می‌کنیم. البته این را هم می‌دانیم که مربی نیاز به زمان دارد تا خودش را با شرایط وفق دهد، اما برای زی‌زو خوشحالیم چون همه چیز خیلی سریع و طبق خواسته او پیش رفت. زیدان زمانی که بازی می‌کرد بازیکن قابل ستایشی بود و حالا هم که مربی است به خوبی بازیکنانش را رهبری می‌کند. زیدان تمایل دارد به کارش در رئال‌مادرید ادامه بدهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.