بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: نه امیر قلعه‌نویی دیدار با استقلال را ساده می‌گیرد نه استقلال و پرویز مظلومی چنین تصوری خواهند داشت.

جواد زرینچه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شانس قهرمانی استقلال در پانزدهمین دوره لیگ برتر اظهار داشت: قهرمانی استقلال دست خودش است. وقتی چیزی دست خود آدم باشد، باید به آن برسد. استقلال می‌تواند قهرمان شود و امیدوارم در سه بازی آینده در لیگ برتر و جام حذفی به پیروزی برسد و هوادارانش را خوشحال کند.

وی افزود: استقلال بازی‌های سختی در پیش دارد که یکی از آنها مصاف با یکی از تیم‌های خوب نیم‌فصل دوم یعنی تراکتورسازی خواهد بود. درست است که تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، اما آنها به‌دنبال کسب سهمیه هستند. روی کاغذ، دیدارهای استقلال خوزستان و پرسپولیس به نسبت استقلال آسان‌تر است، اما امیدوارم حوادث خوب فوتبالی برای استقلال رقم بخورد. نباید حوادث سال ۸۱ اتفاق بیفتد، جایی که استقلال روز آخر مسابقات در بازی ملوان پیروز نشد تا قهرمانی از دست برود.

مربی پیشین استقلال در خصوص اینکه تقابل استقلال با امیر قلعه‌نویی چقدر به جذابیت‌های بازی اضافه می‌کند، تصریح کرد: خیلی زیاد. یکشنبه یکی از بازی‌های خوب لیگ را شاهد خواهیم بود، چون هم تراکتورسازی تیم خوبی دارد و هم استقلال. حضور قلعه‌نویی روی نیمکت تراکتورسازی بازی را گرم‌تر خواهد کرد. البته فکر نکنم حواشی زیادی ایجاد شود، چون این یک بازی فوتبال است. شاید برخی‌ها انتظار داشته باشند که تراکتورسازی بازی را ساده بگیرد، اما نه قلعه‌نویی این کاره است نه استقلال و پرویز مظلومی چنین فکری می‌کنند. قطعاً هردوی آنها دنبال بازی شرافتمندانه هستند و امیدوارم استقلال در این دیدار ضرر نکند.

زرینچه در واکنش به این موضوع که شاید قلعه‌نویی راه قهرمانی استقلال را ناهموار کند، گفت: قهرمانی استقلال از اول فصل دست خودش بود و اکنون نیز در این دو دیدار پیش‌رو، خودش باید سرنوشتش را رقم بزند. استقلال این پتانسیل و شانس را دارد که این اتفاق برایش بیفتد و قهرمان شود. تراکتورسازی مسافرت بالاجباری به عمان برای دیدار با الهلال عربستان دارد و خستگی بازیکنان این تیم به سود استقلال خواهد بود.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود داوری‌ها به سود استقلال بوده است، گفت: چنین چیزی نیست. اشتباهات ناخواسته داوری در همه جا وجود دارد، اما فکر نکنم به این شکلی باشد که مطرح می‌کنند. باید نظارت بیشتری باشد تا خدای ناکرده تیمی با اشتباهات داوری سقوط نکرده و تیمی هم قهرمانی را از دست ندهد. امیدوارم یکشنبه هفته آینده اتفاقات خوب برای استقلال و هواداران بیفتد و به سمت قهرمانی برویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.