سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: با توجه به ارتباط صمیمی و عاطفی که با بازیکنان دارم سعی کرده‌ام آنها را در شرایطی قرار دهم که تمرکزشان بالاتر برود.

قاسم زاغی‌نژاد درباره بازی سپاهان و الاتحاد عربستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان بابیان اینکه پریرا، گردانی و فاضلی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم، اظهار کرد: وریا غفوری نیز به آمادگی ۱۰۰ درصد نرسیده و در شرایطی به مصاف الاتحاد خواهیم رفت که شرایط ایده‌آلی را نداریم.

وی با اشاره به حساسیت مسابقات نمایندگان ایران برابر تیم‌های عربستانی، افزود: سپاهان شانسی برای صعود ندارد، اما مصمم هستیم تا نتیجه‌ای خوب را رقم بزنیم تا از اعتبار تیم فوتبال سپاهان و فوتبال کشورمان دفاع کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به بازی رفت تیمش برابر الاتحاد، تصریح کرد: یکی از اهداف مهم‌مان در این چند بازی اخیر بازی شرافتمندانه‌ای است که هیچ‌کسی نیز متضرر نشود. درست است که برای ما حائز اهمیت نیست، اما به خاطر اینکه بازی جوانمردانه‌ای انجام دهیم با تمام وجود بازی خواهیم کرد.

وی افزود: سپاهان اعتباری در آسیا دارد که باید از این اعتبار دفاع کند و نتیجه‌ای خوب برابر الاتحاد بگیریم که جبران بازی رفت نیز شود.

زاغی نژاد بابیان اینکه این سپاهان با سپاهان قبل تفاوتی ندارد، افزود: حتی در بازی‌هایی که واگذار کردیم نیز خوب ظاهر شدیم، اما نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. ما تمام تلاش خود را در بازی‌های قبل نیز انجام دادیم، اما در این یکی، دو بازی اخیر ضریب اشتباهاتمان کمتر بود.

سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: در بحث‌های روانی خوب کار کردیم. با توجه به ارتباط صمیمی و عاطفی که با بازیکنان دارم سعی کردم در شرایطی قرارشان دهم که تمرکزشان بالاتر برود، اما به لحاظ فنی تفاوتی نکردیم. ما در بازی‌های گذشته چهره بد فوتبالی نداشتیم، اما به دلیل عدم استفاده از شانس‌هایمان باعث شد تا نتیجه مناسبی نگیریم.

زاغی نژاد با اشاره به اینکه الاتحاد تیمی خوب است، افزود: این تیم با توجه به بازیکنان سرعتی و با کیفیتی که دارد جز تیم‌های آسیایی خوب است و مربی کاربلدی دارد که تیم‌های آسیایی را به خوبی می‌شناسد.

وی ادامه داد: البته فاصله سپاهان با الاتحاد آن نتیجه نبود که در بازی رفت رقم خورد. در فوتبال لحظه‌ها تعیین کننده هستند. ما از لحظه‌ها استفاده نکردیم و در دقیقه ۴۵ شانس مسلم گلزنی خود را از دست دادیم و همان توپ بر روی دروازه ما آمد و به خطایی منجر شد که همان خطا وارد دروازه ما شد و نیمه دوم نیز بد شروع نکردیم و بر روی ضد حمله گل خوردیم و جریان بازی عوض شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.