سرمربی جدید تیم فوتبال لاتزیو عملکرد شاگردانش در بازی که منجر به پیروزی خانگی آنها برابر اینتر شد را ستود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیمونه اینزاگی پس از پیروزی خانگی ۲ بر صفر لاتزیو مقابل اینتر در هفته سی‌و‌ششم سری A ایتالیا از مردانش به دلیل تلاشی که برای بردن این بازی انجام دادند، تشکر کرد.

او به شبکه مدیاست پرمیوم گفت: این یک پیروزی فوق‌العاده است و کاملاً حق‌مان بود که بازی را ببریم. به این پیروزی نیاز داشتیم به‌خصوص که در بازی قبلی‌مان برابر سامپدوریا یک پنالتی و هزاران موقعیت گلزنی دیگر را از دست دادیم. در این یک هفته سخت تلاش کردیم تا برای بازی مقابل اینتر آماده شویم و من به بازیکنانم بابت نمایشی که در این بازی ارائه کردند، افتخار می‌کنم. این پیروزی برای آینده من چه معنایی دارد؟ نمی‌دانم. من و دستیارانم فقط برای گرفتن بهترین نتایج با لاتزیو تلاش می‌کنیم.

اینزاگی افزود: به‌غیر از بازی‌مان برابر یوونتوس و بازی عجیبی که در خانه سامپدوریا داشتیم، بازی که اگر ۱۰ بار دیگر انجامش دهیم ۹ بار آن را نخواهیم باخت، ما فوق‌العاده نتیجه گرفته‌ایم. تمام تعاریف و تحسین‌ها باید از بازیکنان صورت بگیرد، چون آنها نشان دادند که چگونه حاضرند خودشان را وقف تیم‌شان کنند. ما در ترکیب‌مان پنج بازیکن مصدوم داشتیم که با درد بازی می‌کردند، اما هیچ‌کدام از آنها نخواستند که تعویض شوند. بعضی از آنها حتی تا صبح روز بازی هم مشخص نبود که می‌توانند بازی کنند یا نه.

یکی از بازیکنانی که حضورش در این بازی در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، مهاجم ایتالیای تیم، میروسلاو کلوزه بود که گل اول لاتزیو را با یک ضربه چیپ تماشایی زد.

اینزاگی در تمجید از مهاجم آلمانی کهنه‌کار تیمش گفت: من سه بازی کلوزه را در ترکیب قرار دادم و ما هر سه بازی را بردیم. یک قهرمان مانند کلوزه می‌تواند تعادل یک بازی را به سود تیم شما بر هم بزند. من خوشحالم که او را دارم. اینکه او می‌خواهد بماند یا برود در پایان فصل مشخص می‌شود، اما هر تصمیمی که بگیرد من به او احترام می‌گذارم.

سرمربی لاتزیو اعتراف کرد از اینکه تیم هم‌تیمی‌ و سرمربی قدیمی‌اش، روبرتو مانچینی را شکست داده ناراحت است. وی اظهارداشت: ترجیح می‌دادم که یکی دیگر را شکست می‌‌دادم. روبرتو برای من شخصیت بسیار مهمی بود و اینکه الان من اینجا هستم به‌خاطر اوست، چون او بود که به لاتزیو پیشنهاد کرد مرا به‌عنوان یک بازیکن بخرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.