پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: هجمه استقلالی‌ها درباره داوری یک جنگ رسانه‌ای است و می‌خواهند دست پیش را بگیرند تا به نوعی داوری‌ها به ضرر پرسپولیس باشد.

مهدی تارتار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ امسال و عملکرد این تیم در بیست و هشت هفته لیگ برتر گفت: به نظرم امسال نسبت به سال‌های قبل پرسپولیس پیشرفت خیلی خوبی داشت و بعد از سال‌ها با فوتبالی تهاجمی دل هوادارانش را به دست آورد. گل‌های خورده پرسپولیس امسال زیاد است و این نشان می‌دهد این تیم تهاجمی بازی می‌کند.

وی ادامه داد:من همیشه حامی پرسپولیس بوده‌ام اما تنها ایرادی که می‌توانم از این تیم بگیرم به بازی مقابل نفت بر می‌گردد چرا که این سه امتیاز بسیار مهم بود و برانکو می‌توانست تیمش را با استراتژی مساوی وارد زمین کند چرا که همین یک امتیاز هم پرسپولیس را صدرنشین نگه می‌داشت اما با این همه امیدوارم در دو بازی باقیمانده شاگردان برانکو بتوانند با تفاضل خوبی برنده شوند تا شانس قهرمانی داشته باشند. البته شرایط به گونه‌ای است که دیگر قهرمان شدن دست خود پرسپولیس نیست و باید امیدوار باشیم که دو تیم دیگر لغزش داشته باشند.

سرمربی اسبق گسترش فولاد در خصوص دیدار این هفته این تیم مقابل پرسپولیس در تبریز اظهار داشت: من فکر می‌کنم بازی بسیار سختی انتظار پرسپولیس را می‌کشد اما با توجه به شناختی که از گسترش فولاد دارم بدون اشاره به نقطه ضعف این تیم تنها می‌توانم بگویم که نقطه قوت پرسپولیس نقطه ضعف گسترش فولاد است. امیدوارم سرخپوشان از این بازی سربلند بیرون بیایند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر پرسپولیسی‌ها از شما مشورت بخواهند آیا حاضر هستید شناخت خود از گسترش فولاد را در اختیار سرخپوشان قرار دهید اظهار داشت: من کوچکتر از آن هستم که بخواهم به برانکو مشورت بدهم اما صادقانه همیشه نظرم را در رسانه‌ها اعلام کردم و امیدوارم که حرفهایم به کسی برنخورد. پرسپولیسی‌ها مقابل نفت احساسی بازی کردند اما من دلم می‌خواهد پرسپولیس قهرمان شود چرا که از همان نوجوانی روی سکوهای ورزشگاه از این تیم حمایت کردم و امیدوارم با همت بازیکنان و کادر فنی این تیم قهرمان شود که البته دور از دسترس هم نیست. من یک سال و نیم است که از گسترش فولاد جدا شدم و فقط دو بازیکن از زمان من در این تیم حضور دارند اما شناخت خوبی از این تیم دارم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص هجمه‌هایی که استقلالی‌ها در چند روز گذشته درباره داوری به سرخپوشان وارد کردند و اعلام کرده‌اند که داوری‌ها به سود پرسپولیس بوده افزود: من سال‌ها در فوتبال بودم و یک توصیه برای گروه داوری که همگی پاک هستند و یک توصیه هم برای بازیکنان پرسپولیس دارم. تا دو هفته دیگر قهرمان لیگ مشخص می‌شود و طبیعی است که تیم‌ها هر جنگی را آغاز کنند تا روی داوری تاثیرگذاری داشته باشند. استقلالی‌ها می‌خواهند دست پیش را بگیرند تا به نوعی داوری‌ها به ضرر پرسپولیس باشد. داوران ما هم احساسی هستند و امیدوارم تحت تاثیر قرار نگیرند.

تارتار ادامه داد: اگر ۶ هفته اول لیگ برتر را در نظر بگیرد متوجه می‌شوید که بیشترین ضرر را از داوری‌ها پرسپولیس داشته است و شاید فقط یک امتیاز از همان اشتباهات اگر به تیم اضافه می‌شد الان پرسپولیس صدرنشین بود. پرسپولیس لطمه‌های زیادی از داوری خورده اما آنقدر قوی بوده که به صدر جدول آمده است. با احترام به همه تیم‌ها باید بگویم پرسپولیس بیشتر ضرر را از داوری‌ها دیده و امیدوارم داوران تحت تاثیر جنگ‌های رسانه‌ای قرار نگیرند چرا که همه دنیا تیم‌ها برای رسیدن به قهرمانی هر کاری انجام می‌دهند. توصیه‌ای هم که برای بازیکنان دارم این است که وارد این مسائل نشوند و تمرکز خود را بر روی بازی‌ها بگذارند تا پرسپولیس بعد از سال‌ها قهرمان شود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره اینکه اگر او بخواهد بین برانکو و کی‌روش یک مربی را به عنوان بهترین مربی خارجی بعد از انقلاب انتخاب  کند رای او چه کسی خواهد بود افزود: واقعا نمی‌توانم در چنین موضوعی وارد شوم. هر دو مربی به فوتبال ما کمک زیادی کردند و زحمت زیادی کشیدند، نظر من هر دو گزینه است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )