سرمربی میلان با وجود تساوی در سن سیرو از عملکرد شاگردان تیمش راضی است و به ستایش از آنها پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، با وجود آنکه میلان نتوانست در دیدار برابر فروزینه به پیروزی برسد و با نتیجه سه بر سه متوقف شد، اما سرمربی این تیم از عملکرد شاگردانش راضی است.

روکی بعد از بازی گفت: فروزینه بازی را بهتر آغاز کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت، اما رفته رفته این تیم ما بوده که بهتر شد و کنترل بازی را به دست گرفت. در شرایط حساسی قرار گرفته‌ایم و اصلا نباید امتیاز از دست دهیم.

او ادامه داد: من هم رای با کسانی نیستم که براین باور هستند میلان در این دیدار ناکام بود. بله قبول دارم که دریافت سه گل در سن سیرو اصلا خوب نیست، اما ما هم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. دیدار زیبایی از جانب هر دو تیم بود و براین باورم که چنین دیدارهایی را باید همیشه جلوی چشم داشت.

سرمربی میلان در پایان سخنان خود درباره عملکرد خط دفاعی تیمش گفت: در این بازی نقشه ما این بود که فروزینه توپ را زیاد در اختیار نداشته باشد و در ضد حملات دروازه ما را باز نکند، اما درست بر عکس شد. از حریف عقب افتادیم اما انگیزه زیادی برای پیروزی و جبران نتیجه داشتیم. بازی را جبران کردیم، اما پیروز نشدیم و این ناراحت کننده است. گل‌هایی که دریافت کردیم روی اشتباهات فردی بود و نه تاکتیکی.

میلان با این تساوی ۵۴ امتیازی شد و به رده هشتم جدول رده بندی صعود کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.