تیم فوتبال تراکتورسازی ایران در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا فردا در عمان به مصاف تیم الهلال عربستان خواهد رفت و می‌تواند زمینه‌ساز حذف این تیم بزرگ سعودی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا فردا سه شنبه آغاز می‌شود که در یکی از این مسابقات گروه سوم و از ساعت ۱۹، تیم تراکتورسازی در مسقط عمان به مصاف تیم الهلال عربستان خواهد رفت. تراکتورسازی که با ۱۲ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و صعودش به عنوان تیم اول به مرحله بعد را قطعی کرده است، با خیال آسوده برابر نماینده عربستان بازی خواهد کرد. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه ۲ بر صفر به سود نماینده ایران تمام شده بود.

الهلال این روزها در شرایط خوبی به سر نمی‌برد. این تیم بعد از بازی رفت با تراکتورسازی، هم در لیگ عربستان و هم در مسابقات جام پادشاهی این کشور مقابل تیم الاهلی شکست خورد تا حتی صحبت از برکناری «جورجیوس دونیس» سرمربی این تیم هم به میان بیاید. شرایط الهلالی‌ها در آستانه بازی برگشت با تراکتورسازی چندان مساعد نیست و قطعا در صورت باخت مجدد به نماینده ایران، تغییرات گسترده‌ای در این تیم عربستانی رخ خواهد داد.

الهلال که در صورت باخت مقابل تراکتورسازی و پیروزی پاختاکور مقابل الجزیره از لیگ قهرمانان حذف خواهد شد، تمام توان خود را برای برد برابر نماینده ایران به کار بسته است. آنها حتی «آلمیدا» بازیکن برزیلی که مصدوم بود را به بازی فردا رسانده‌اند و می‌خواهند با چنگ و دندان به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کنند. از سوی دیگر مسئولان باشگاه تراکتورسازی هم تاکید کرده‌اند که از هیچ تلاشی برای حذف الهلال کوتاهی نمی‌کنند.

جدول گروه سوم ر‌قا‌بت‌های لیگ قهرمانان آسیا به این شرح است:

۱. تراکتورسازی ۱۲ امتیاز

۲. الهلال ۸ امتیاز

۳. پاختاکور ۷ امتیاز

۴. الجزیره ۱ امتیاز

ذوب آهن و سپاهان دیگر نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان روز چهارشنبه به مصاف حرفانشان خواهند رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.