سرمربی شیلیایی من‌سیتی از نوع دفاع کردن بازیکنانش در تقابل با مردان رونالد کومان ابراز نگرانی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مانوئل پیگرینی که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در هفته سی‌و‌ششم لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب میزبان خود، ساوتهمپتون شدند و امید رقیب همشهری خود یعنی منچستریونایتد را به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دوباره زنده کردند، به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» گفت: با توجه به بازی که چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید داریم، تصمیم به انتخاب این ترکیب برای این دیدار گرفتم. شاید اگر بازی با ساوتهپمتون روز شنبه بود، می‌توانستیم گزینه‌های متفاوتی برای این بازی داشته باشیم. بعد از این دیدار هم بازیکنان را مورد آنالیز قرار خواهیم داد تا ببینیم که چه کسانی برای رویارویی با رئال مادرید مناسب هستند.

وی افزود: سبک دفاعی ما در این بازی ناامید و نگرانم کرد. ما تمرکز لازم را نداشتیم و با مشکلات زیادی در کارهای دفاعی روبه‌رو بودیم. در نیمه اول یک موقعیت گلزنی خیلی خوب داشتیم و در نیمه دوم هم بازی را عالی شروع کردیم. تا زمانی که آن گل سرنوشت‌ساز را از روی کرنر دریافت کنیم خوب داشتیم پیش می‌رفتیم و پس از آن هم که اوضاع کلاً سخت شد.

سرمربی شیلیایی منچسترسیتی در مورد رقابت برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها اظهار داشت: رقابت برای بودن در جمع چهار تیم برتر همانند سابق است و سرنوشت‌مان در دو بازی پایانی دست خودمان است. ما با سه امتیاز اختلاف پشت آرسنال هستیم. اگر بتوانیم آنها را در بازی بعدی‌مان شکست دهیم به مکان سوم جدول صعود خواهیم کرد و سپس منتظر بازی پایانی‌مان می‌مانیم.

پیگرینی در تمجید از مهاجم ۱۹ ساله منچسترسیتی که با دو گلی که در این بازی به‌ثمر رساند، شمار گل‌های زده خود در فصل جاری را به عدد ۱۳ رساند، گفت: به ثمر رساندن گل همیشه برای بازیکنان مهم است و فکر می‌کنم کِلچی یکی از بازیکنانی بود که در طول این بازی روحیه بالایی داشت. برای او خوشحالم.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر لسترسیتی با ۷۷ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های تاتنهام، آرسنال، منچسترسیتی و منچستریونایتد به‌ترتیب با ۶۹، ۶۷، ۶۴ و ۶۰ امتیاز در رده‌های دوم تا پنجم جای دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.