سی‌و‌ششمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با شکست خارج از خانه نراتزوری برابر لاتزیو و از بین رفتن شانس این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده دنبال شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از شب دوم هفته سی‌و‌ششم سری A‌ایتالیا، یکشنبه شب تیم فوتبال اینتر در خانه لاتزیو با نتیجه ۲ بر صفر تن به شکست داد و به این ترتیب شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را از دست داد چرا که فاصله‌اش با رم رده سومی، در فاصله دو هفته به پایان رقابت‌ها هفت امتیاز باقی ماند.

گل‌های این بازی را میروسلاو کلوزه در دقیقه هشت و آنتونیو کاندروا در دقیقه ۸۴ (از روی نقطه پنالتی) زدند تا تعداد شکست‌های اینتر در این فصل از رقابت‌های سری A‌،‌ دو رقمی شود. همچنین نراتزوری در دقیقه ۸۳ این بازی با اخراج جیسون موری‌یو ۱۰ نفره شد.

اینتر با وجود این شکست ۶۴ امتیازی است و با ساسولوی رده ششمی ۹ امتیاز فاصله دارد و این بدان معناست که نراتزوری حداقل از بابت حضورش در پلی‌‌آف لیگ اروپا در فصل آینده مطئمئن است. شاگردان مانچینی اما برای راهیابی مستقیم به لیگ اروپای فصل آینده به یک پیروزی دیگر از دو بازی بعدی خود نیاز دارند.

هفته سی‌و‌ششم سری A، فردا با انجام دو بازی به پایان می‌رسد که در یکی از آنها جنوا میزبان رم است و در دیگری ناپولی از آتالانتا پذیرایی می‌کند.

در جدول سری A، تیم‌های یوونتوس، ‌ناپولی و رم به ترتیب با ۸۸، ۷۳ و ۷۱ امتیاز اول تا سوم هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.