مانوئل پیگرینی از برنامه فشرده لیگ برتر قبل از دیدار با رئال مادرید انتقاد کرد و عنوان کرد با این شرایط تیم های انگلیسی شانس کمی در اروپا خواهند داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از گاردین، منچسترسیتی و رئال مادرید باید چهارشنبه شب در دیدار برگشت خود در لیگ قهرمانان اروپا برابر هم به میدان بروند. دیدار رفت دو تیم در انگلیس با تساوی بدون گل به پایان رسیده است و به این ترتیب دیدار برگشت از اهمیت بالایی برخوردار است. با این حال منچسترسیتی روز یکشنبه در لیگ برتر باید به میدان برود و در خانه ساوت همپتون بازی دارد.

مانوئل پیگرینی از برنامه فشرده لیگ برتر قبل از این دیدار انتقاد کرد. رئال مادرید روز گذشته به میدان رفت و به این ترتیب سیتی یک روز کمتر استراحت می کند. او درباره این مضووع گفت: برای من واقعا تعجب آور است. اگر به لیگ های دیگر نگاه کنید این شرایط را ندارند. برای مثال در ایتالیا تیم هایی که در لیگ قهرمانان بازی دارند روز جمعه به میدان می روند. فقط از جانب منچسترسیتی صحبت نمی کنم. این شرایط برای فوتبال انگلیس در کل مناسب نیست و فکر می کنم با این شرایط سهمیه لیگ برتر برای سال های بعد کاهش خواهد یافت چرا که یکی از دلایل افت تیم های انگلیسی در اروپا است.

سرمربی شیلیایی منچسترسیتی که با تیم هایی چون ویارئال، مالاگا و رئال مادرید در دور حذفی لیگ قهرمانان حاضر شده است در ادامه گفت: آنها باید با مسئولان باشگاه صحبت می کردند. نمی دانم چرا این کار را انجام ندادند. به من گفته شده است که نمی توانند این شرایط را تغییر دهند. به نظر من این منطقی است و بهتر است مزیتی به تیم های دیگر داده نشود. نمی دانم دلیل این هم فشرده بازی کردن بازی ها در لیگ برتر چه است. اگر ما نیز مثل رئال مادرید زمان خوبی برای این دیدار داشتیم می توانستیم با شرایط خوبی برای این بازی آماده شویم.

سرمربی منچسترسیتی یکبار نیز در لیگ قهرمانان برابر دیناموکیف در مرحله گروهی این صحبت ها را بر زبان آورده بود و در بازی قبل برابر چلسی در جام حذفی تیم دوم خود را به میدالن فرستاد جایی که با نتیجه ۵ بر یک شکست خورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.