سی‌و‌ششمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با پیروزی خانگی قهرمان زودهنگام رقابت‌ها برابر کارپی و افزایش فاصله این تیم با نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش ادامه پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوپ دیدارهای هفته سی‌و‌ششم سری A ایتالیا، امروز (یکشنبه) یوونتوس که هفته گذشته قهرمانی‌اش در این فصل از رقابت‌ها مسجل شد، میزبان کارپی بود و این تیم را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد.

برای ثبت بیست‌و‌هشتمین پیروزی این فصل بانوی پیر در سری A که این تیم را ۸۸ امتیازی کرد و فاصله‌اش با ناپولی رده‌ دومی را به ۱۵ امتیاز افزایش داد، هرناندس در دقیقه ۴۲ و سمیئونه زازا در دقیقه ۸۰ گلزنی کردند. با این نتیجه کارپی ۳۵ امتیازی در رده هفدهم جدول و در فاصله دو امتیازی پالرموی رده هجدهمی باقی ماند.

هفته سی‌و‌ششم لیگ دسته اول ایتالیا که راه‌راه‌پوشان تورین امسال برای پنجمین فصل متوالی قهرمانش شده‌اند، امروز با برگزاری پنج دیدار دنبال می‌شود. چهار بازی آن به صورت همزمان و از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود که مهمترین آنها جدال میلان و فروزینونه در سن‌سیرو است. در سایر بازی‌ها امپولی میزبان بولونیا است، پالرمو از بولونیا پذیرایی می‌کند و هلاس ورونای سقوط کرده به خانه ساسولو می‌رود. در آخرین بازی امروز از هفته سی‌و‌ششم سری A نیز از ساعت ۲۳:۱۵ لاتزیو میزبان اینتر خواهد بود.

در جدول رده‌بندی سری A، پس از یوونتوس ۸۸ امتیازی، ناپولی ۷۳ امتیازی و رم ۷۱ امتیازی در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.