مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در هفته‌های پایانی لیگ مشکل بدنی نداریم و بازیکنان از این نظر کاملاً آماده هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مارکو استیلینوویچ در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ما در هفته‌های پایانی لیگ هیچ مشکلی از ناحیه بدنی نخواهیم داشت و بازیکنان آماده‌اند تا دستورات فنی سرمربی را اجرا کنند. من از شرایط بدنی تیم راضی هستم، چرا که در طول فصل در مقاطع مختلف روی این مسئله کار کردیم.

وی در ارتباط با اینکه با توجه به بدنسازی تیم از ابتدای کار فصل آینده، توسط وی، آیا باید انتظار شرایط بدنی بهتر را داشته باشیم، ادامه داد: من در این فصل هم از هفته‌های ابتدایی حاضر بودم، اما در دوره آماده‌سازی پیش‌فصل حضور نداشتم، با توجه به اینکه تیم کمی دیر تشکیل شده بود و فرصت زیاد نبود، پرسپولیس قطعاً روی این بخش از تمرینات با کمبود زمان روبه‌رو شد و قطعاً با جلوگیری از تکرار آن، شرایط بهتری خواهیم داشت. با این وجود در حال حاضر بچه‌ها در فرم خوبی هستند.

مربی بدنساز پرسپولیس در ارتباط با اینکه بعضی باور داشتند پرسپولیس کمی سنگین‌تر شده است و از قول بعضی بازیکنان هم مطرح شد که در آخرین بازی دچار اُفت شده‌اند، خاطرنشان کرد: من چنین چیزی حس نکردم که بچه‌ها از نظر بدنی کم آورده باشند و بازیکنان خودشان هم چیزی را منتقل نکردند. اگر هم چنین حسی وجود داشته است امکان دارد تأثیر شرایط جوی روی بعضی نفرات با توجه به تغییر فصل باشد و احتمال قوی‌تر به فشار روحی و روانی مربوط می‌شد که در این بازی بسیار زیاد بود و نتیجه هم آن را تشدید کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.