حامی مالی پیشین باشگاه صبا گفت: کارت تمام بازیکنانی که علیه باشگاه مصاحبه کرده‌اند، دریافت خواهد شد و در ۲ بازی آینده نمی‌توانند به میدان بروند.

سیدعبدالرضا موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در خصوص اینکه علی دایی اظهار داشته در هفته‌های پایانی لیگ قصد دارد تمرکز تیمش را به هم بریزد، اظهار داشت: وقتی یکسری مسائل بیان می‌شود که دور از واقعیت است باید تحمل پاسخ آن را هم داشته باشیم. وقتی به من یکسری مسائل را تهمت می‌زنند باید طاقت آن را هم داشته باشند که بشنوند. حالا من در ابتدای راه هستم و مسائلی را خواهم گفت.

وی در مورد اینکه شنیده می‌شود قرار است به بازیکنانی که علیه باشگاه مصاحبه کرده‌اند پولی داده نشود، گفت: قطعا همینطور است. تمام بازیکنانی که علیه باشگاه مصاحبه کردند یک ریال هم دریافت نمی‌کنند. اگر پولی قرار است واریز شود قطعا آنها بی‌نصیب خواهند بود و یک ریال هم به آنها نمی‌دهیم. وقتی آنها علیه باشگاه مصاحبه می‌کنند حالا هم بروند پول‌شان را از جاهای دیگر بگیرند.

حامی باشگاه صبا یادآور شد: امروز جلسه‌ای را با مدیرعامل باشگاه خواهم داشت و به او تاکید می‌کنم که در ۲ بازی آینده کارت بازی امیرحسین صادقی و ابوالفضل ابراهیمی را بگیرد و آنها حق ندارند در ۲ بازی آینده به میدان بروند. هر بازیکنی که علیه باشگاه مصاحبه کرده باشند چنین برخوردی با او خواهد شد. محمد دایی و محمد قاضی هم در این زمره هستند.

موسوی تاکید کرد: علی دایی فکر می‌کند چون من فوتبالی نیستم مواردی را نمی‌دانم اما او باید بداند که من با خیلی از مسائل آشنا هستم. مگر بازیکنی در تیم او می‌تواند بدون اجازه وی مصاحبه کند؟ او ابتدا به بازیکنانش این اجازه را داده و بعد هم برادرش را پای کار آورده است و در انتها هم خودش مصاحبه می‌کند.

حامی مالی باشگاه صبا تاکید کرد: من نمی‌توانم سکوت کنم وقتی که چنین تهمت‌هایی به من زده می‌شود. درست است قصد من بر هم زدن تیم است! اما چه کسی این کار را شروع کرد؟ آیا خود علی دایی این موضوع را آغاز نکرد؟ خانواده‌ام به من گفتند چرا تو که اینقدر از تیم حمایت کردی باید مورد هجمه قرار بگیری؟ نمی‌شود هم من پولم را خرج کنم و هم تهمت بشنوم.

وی تاکید کرد: کادر فنی تیم در برهه‌ای به من گفتند تیم کیفیت لازم را ندارد آنوقت برای این تیم چرا من باید هزینه کنم؟ بازیکنی را به تیم آوردند که ۳۰۰ میلیون قراردادش بود و ۲۵۰ میلیون نقد دریافت کرد اما یک بازی هم از او استفاده نکردند. این مشکل من است یا کادر فنی؟

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )